Unidox Solutab i alkohol

11. Data: 2002-12-20 21:20:33

Temat: Re: Unidox Solutab i alkohol
Od: Yellow Peril <xanda@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <atvrq0$b9c$1@news.onet.pl>, datowanej: Fri, 20 Dec
2002 20:41:47 +0100, Hip-Hop naskrobalo...

> Faktycznie tak jest(troszkę wyżej przy działaniu jest napisane ,że
> nieco-bardzo niejasne,nieco to może w znikomym stopniu).Dziwne jest to że
> opisy leków w Pharmindexie powstawały we współpracy z działami naukowymi
> firm farmacetycznych

I co z tego... firmy farmaceutyczne konkuruja z producentami alkoholu?
;-)
Acha, taki sam opis doxycycliny figuruje w indeksie lekow Medycyny
Praktycznej - online.

--
Yellow Peril
Nigdy zlej woli nie przypisuj tego, co znacznie latwiej wytlumaczyc

12. Data: 2002-12-22 20:25:01

Temat: tetracykliny i alkohol
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego by nie mówić i jakich ulotek nie czytać, wiadomo, że zarówno
tetracykliny jak i etanol balsamem dla wątroby nie są. Może nie występuje tu
synergizm (toksykologiczny), ale na pewno addycja hepatotoksyczności.
Nie znnaczy to, że zielona kapsułka popita piwem przenicuje wątrobę na lewą
stronę, ale jak delikwent nie musi, niech nie pije w czasie leczenia,
zwłaszcza, że antybiotykoterapia nie trwa zazwyczaj dłużej niż parę tygodni.
Można się powstrzymać? Można. Ale po co?

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

13. Data: 2002-12-23 01:17:59

Temat: Re: tetracykliny i alkohol
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 22 Dec 2002 21:25:01 +0100,"Jasiek" <a...@p...onet.pl>Jasiek,
napisał/a:

> zwłaszcza, że antybiotykoterapia nie trwa zazwyczaj dłużej niż parę tygodni.
> Można się powstrzymać? Można. Ale po co?

Pierwsze słyszę...Parę tygodni?
A ja myślałam,że najdłużej to jakieś 7-9 dni.
W życiu więcej niż 8 dni bym nie brała antybiotyków.

--
Życzę Zdrowych i Wesołych Świąt
oraz Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku

14. Data: 2002-12-23 10:59:25

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze słyszę...Parę tygodni?
> A ja myślałam,że najdłużej to jakieś 7-9 dni

A przewlekłe infekcje? Chociażby antybiotykoterapia trądziku?
Sam jestem teraz leczony amoksycyliną, z zastrzeżeniem przez lekarza
zakaźnika, żebym nie przerywał przed upływem 10 dni, mam lek na 14
(przewlekłe zapalenie oskrzeli, zaostrzenie).
Te tygodnie rzuciłem jako maksymalny czas leczenia, ale to i tak
nieostrożne, bo przy w/w trądziku leczenie przeciąga się w miesiące i to
nierzadko właśnie tetracykliną.

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

15. Data: 2002-12-23 18:10:14

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 23 Dec 2002 11:59:25 +0100,Jasiek, napisał/a:

> [...]
> zakaźnika, żebym nie przerywał przed upływem 10 dni, mam lek na 14
> (przewlekłe zapalenie oskrzeli, zaostrzenie).

Na Twoim miejscu poprosiłabym o jakieś zastrzyki.
A ja teraz biorę Dotur...W opakowaniu było 10 tabletek...Zostało mi jeszcze
3...Dwa razy miałam wziąć po 2 tabl 1 raz dziennie,a potem juz po 1 tabl.1x
dziennie.Moja rodzinna przy badaniu wysłuchała coś w prawym płucu,zresztą
bardzo kasłałam i dlatego już się nie opierałam co do brania antybiotyków,a
jestem ich straszną przeciwniczką.Nie wiem,czy wytrzymam jeszcze do wzięcia
tych pozostałych trzech tabletek,chociaż biorę także Nystatynę i Trilac
(osłonowo).Strasznie się boję,że potem dostanę uczulenia na nogach i maści
nie będa pomagały(już tak miałam po każdych antybiotykach i dlatego 4 lata
nie brałam już antybiotyków z wyjątkiem jak miałam w listopadzie zapalenie
okostnej,i oczywiście teraz biorę na przeziębienie).
Przy okazji poprosiłam o skierowanie na prześwietlenie (duży
obrazek)płuc,bo już 3 lata nie prześwietlałam.
Opis prześwietlenia mam taki:"Miąższ płucny bez zagęszczenia,serce i aorta
w normie"...To chyba dobrze.

> Te tygodnie rzuciłem jako maksymalny czas leczenia, ale to i tak
> nieostrożne, bo przy w/w trądziku leczenie przeciąga się w miesiące i to
> nierzadko właśnie tetracykliną.

W takim razie wątpię,czy ta kuracja-szczególnie wielotygodniowa w ogóle na
to pomoże...Pewnie jeszcze bardziej zaszkodzi,dojdą jakieś grzyby,nawet i
grzybice skóry itd,itd.
Już lepiej chyba chodzić do kosmetyczki z tym trądzikiem niż się truć.

Życzę Zdrowych i Wesołych Świąt
oraz Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku
Kaja

sarkoidoza
zajscie w ciaze
Ciaza a antybiotyk...
CZesc!Co moze powodowac permanentne zapalenie gardla ?(dlugie)
spadek tętna noworodka