tipsy_żelowe_akrylowe

1. Data: 2005-02-22 10:54:20

Temat: tipsy_żelowe_akrylowe
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Poszukuję w Bielsku-Białej salonu gdzie wykonuje się tipsy metodą żelową
lub akrylową. Warunek - musi to być zrobione profesjonalnie i w miarę tanio. Do
tej pory "uzupełniałam" paznokcie za 80 zł i jak na coraz większą konkurencję
wydaje mi się cena aż nadto wygórowana. Macie może jakieś propozycje?
Pozdrawiam. Ulya.

1. Data: 2005-02-22 11:05:22

Temat: Re: tipsy_żelowe_akrylowe
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Feb 2005 11:54:20 +0100, in pl.rec.uroda "Ulya" <u...@o...pl>
wrote in <6...@n...onet.pl>:

> [...]
>wydaje mi się cena aż nadto wygórowana. Macie może jakieś propozycje?

co prawda nikogo Ci nie polecę, ale sugerowałabym kierować się mniej
ceną, a więcej użytymi materiałami. najprawdopodobniej wtedy trafisz
na profesjonalistkę - większość amatorek szybkiego zarobku używa
najtańszego żelu.

amg

1. Data: 2005-02-22 11:34:48

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
- większość amatorek szybkiego zarobku używa
> najtańszego żelu.

ano wlasnie...Wczoraj corka 14-letnie-dziecko-panna oznajmila, ze jej
kolezanka-podejrzewam 1-2 lata starsza od niej kupila lampe do tipsow
zelowych i jej ( jako zapewne krolikowi doswiadczalnemu zrobi gratis),
Corce to juz ze lba wybilam, ale na pewno znajda sie amatorki..... tej
amatorszczyzny.
Hafsa

1. Data: 2005-02-22 12:57:33

Od: "radcyg" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konkurencję
> wydaje mi się cena aż nadto wygórowana. Macie może jakieś propozycje?

Moja znajoma kosmetyczka robi profesjonalnie z zakladzie tyle ze jest to w
oswiecimiu a w piatki i soboty w ketach w salonie.
Jesli jestes zainteresowana to dam namiar blizszy. Klientki podobno
zadowolone z efektow i ceny.
Polecam.

1. Data: 2005-02-23 07:43:08

Od: "Dario" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może możecie polecić kogoś w Lublinie? Interesują mnie tylko paznokcie
zelowe robione na szablonie.

1. Data: 2005-02-24 15:15:38

Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ceną, a więcej użytymi materiałami. najprawdopodobniej wtedy trafisz
> na profesjonalistkę - większość amatorek szybkiego zarobku używa

a jakie zele sa najlepsze?
a ktore najgorsze?
bo ja zamierzam sobie zrobic tipsy ale musze sie najpierw upewnic czy sa
wykonywane profesjonalnie, bo mialam juz robiore zelowe i akrylowe w roznych
salonach kosmetycznych i zadnych nie mialam dluzej niz miesiac ;]
a moze po prostu moje paznokcie sie nie nadaja do tipsow? :>

o co jeszcze moglabym spytac zeby sie upewnic czy kosmetyczka wykonuje tipsy
w sposob profesjonalny?

Pozdrawiam
Kwiatuszek

1. Data: 2005-02-24 15:28:26

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> [...]
> a moze po prostu moje paznokcie sie nie nadaja do tipsow? :>
>
> o co jeszcze moglabym spytac zeby sie upewnic czy kosmetyczka wykonuje tipsy

po moich testach wyszlo ze to nie do konca wina zelu...
mialam tipsy robione w salone allesandro - wytrzymaly miesiac, zzolkly (nie, nie
chodzilam na
solarium) zale pekał itd - cena byla zabojcza 150 zl....
a potem znalazlam dziewczyne po kursie ktora przyjedza do mnie do domu albo ja do
niej jezdzie do
Bytomia i tipsy trzymaja sie juz 2 miesiac (oprocz jednego pazurka ktorego sama
zlamaalm nie mialam
zadnych problemow) a dziewczyna robi na zelach nsi czy jakos tak sie niezywaja. Z
tego co sie
zorientowalam sa to jedne z tanszych. a pazurki ladne, nie pekaja, nie zolkna.
Jestem zadowolona i place 1/3 ceny :-)

Prosty wniosek: nie wszytsko zloto co sie swieci.

pozdr i zycze trafnego wyboru

*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.
When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.
The Dhammapada
*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2005-02-24 15:31:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2005 16:15:38 +0100, in pl.rec.uroda "Ola"
<o...@w...o2.pl> wrote in
<cvkqvd$7gh$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>a jakie zele sa najlepsze?

alessandro. tak mówi moja tipserka i, sądząc po efektach jej pracy,
nie mogę jej nie wierzyć.

>a ktore najgorsze?

to trudno powiedzieć. poza tym, zdarzały się też wypadki, że tipserka
przelewała kiepskiej jakości żel do pudełka po lepszym.

>bo ja zamierzam sobie zrobic tipsy ale musze sie najpierw upewnic czy sa
>wykonywane profesjonalnie, bo mialam juz robiore zelowe i akrylowe w roznych
>salonach kosmetycznych i zadnych nie mialam dluzej niz miesiac ;]

a co się z nimi działo?

>a moze po prostu moje paznokcie sie nie nadaja do tipsow? :>

to mało prawdopodobne, ale teoretycznie możliwe.

>o co jeszcze moglabym spytac zeby sie upewnic czy kosmetyczka wykonuje tipsy
>w sposob profesjonalny?

jak długo się tym zajmuje, jakie ma certyfikaty (zresztą, wszystkie
powinny wisieć na ścianie, z datami - a przyanjmniej te
najważniejsze), czy zakłada żel na tipsach, czy na szablonie.
oczywiście, to ostatnie zależy od stanu i wyglądu paznokci - na bardzo
nieładnych lepiej zrobić na tipsie, to je pomoże wymodelować.

amg

1. Data: 2005-02-24 16:07:10

Od: "Ola" <o...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co się z nimi działo?

na zelowych robily sie babelki i same odpadaly...
a akrylowe 3 mi odpadly a reszta sie ponadlamywala po bokach :|

> to mało prawdopodobne, ale teoretycznie możliwe.

mam bardzo mala plytke paznokcia i sa bardzo slabe, a to tego bardzo wysoko
poobcinane, np akrylow nie mogla mi zrobic na szablonie tylko na tipsie

Pozdrawiam
Kwiatuszek

1. Data: 2005-02-24 16:09:46

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2005 17:07:10 +0100, in pl.rec.uroda "Ola"
<o...@w...o2.pl> wrote in
<cvku6s$qts$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>na zelowych robily sie babelki i same odpadaly...

na żelu? czy pod nim? jeśli to drugie, to tipserka zalała Ci skórki.

>a akrylowe 3 mi odpadly a reszta sie ponadlamywala po bokach :|

na akrylowych się nie znam.

>mam bardzo mala plytke paznokcia i sa bardzo slabe, a to tego bardzo wysoko
>poobcinane, np akrylow nie mogla mi zrobic na szablonie tylko na tipsie

prosta rada - zapuść trochę paznokcie, na 1, góra 2 mm, przed
zakładaniem żelu. wtedy bez trudu można zrobić szablon, a klej, którym
smarowany jest tips, nie będzie siedział na paznokciu.

amg

Re: zapach roz
[troszenke OT]
kolczyk w pępku - pomocy