tonic oceanic z białą herbatą

1. Data: 2004-10-20 09:41:13

Temat: tonic oceanic z białą herbatą
Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałam się podzielić z Wami niemiłym doświadczeniem jakie mnie spotkało.
Skuszona pozytywnymi opiniami na temat toniku AA Oceanic z ekstraktem z
białej herbaty postanowiłam zakupić to "cudo". Ku mojemu zaskoczeniu tonik
uczulił moją skórę, a na opakowaniu pisze, że przeznaczony jest do
wrażliwej, nawet alergicznej skóry. Zaznacze, że nigdy wcześniej nie miałam
problemów z uczuleniami, owszem mam wrażliwą skórę, ale nie aż tak żeby po
toniku wyskakiwały mi czerwone plamy na twarzy i skóra puchła.
Tym sposobem przekonałam się, że nie zawsze tonik dla cery wrażliwej i
skłonnej do alergii jest pewniakiem na buzię bez podrażnień.
Czy macie podobne doświadczenia ?

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-10-20 09:49:44

Temat: Re: tonic oceanic z białą herbatą
Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Tym sposobem przekonałam się, że nie zawsze tonik dla cery wrażliwej i
> skłonnej do alergii jest pewniakiem na buzię bez podrażnień.
> Czy macie podobne doświadczenia ?

Bardzo podobne. Krem AA pod oczy. Horror. Tez nie jestem alergiczka.
A.

1. Data: 2004-10-20 09:53:06

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chodzi o produkty Firmy Oceanic to mnie nic nie uczulilo, natomiast
uczulila mnie maseczka 1-2-3 Avonu. Uczulenie weszło mi na oczy. A do tej
pory myslałam, że nic mnie nie uczula.

1. Data: 2004-10-20 10:14:30

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech no właśnie od długiego czasu się zastanawiam dlaczego tak jest,że nawet
te kosmetyki, które mnie nigdy nie uczulały, nagle teraz moja skóra reaguje
na nie dziwnie. Nie jestem alergiką, nie mam wrażliwej skóry, a tu
niespodzianka :/ Podobnie z szamponem. Super,super a pewnego dnia.....Bęc!!
Jak nie łupież to w najlepszym wypadku jakieś oklapłe :( Nie wiem co się
dzieje ale nie sądzę, by producenci w takim tempie zmieniali receptury
produkowanych przez siebie kosmetyków. Co o tym myślicie??
Pozdrówka.
ZUZAnna

1. Data: 2004-10-20 11:04:36

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-20 11:41,Użytkownik Alicja ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> Tym sposobem przekonałam się, że nie zawsze tonik dla cery wrażliwej i
> skłonnej do alergii jest pewniakiem na buzię bez podrażnień.

Ja miałam przykre doświadczenia z Oceanikowym kremem... cholera, jak on
się nazywał... VitaLift. Tak, na pewno tak. Strasznie zatykał pory,
twarz robiła się czerwona i piekła. Nie polecam też AA kremu na lato z
filtrem 8 (co to za krem z filtrem 8 na lato? powinien mieć co najmniej
15) - koszmarnie zatyka pory.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-20 12:41:49

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzieje ale nie sądzę, by producenci w takim tempie zmieniali receptury
> produkowanych przez siebie kosmetyków. Co o tym myślicie??

Ja tak sobie myślę, że tej chemii w kosmetykach jest już tak dużo, że w
końcu skóra zaczyna się buntować i reaguje podrażnieniem na te wszystkie
chemiczne dodatki. Spójrz tylko na wykaz składników na opakowaniach
kosmetyków. Lista jest zwykle bardzo długa i nie ma nic wspólnego z
naturalnymi składnikami !
Ja się chyba przerzucę na zwykłą oliwę z oliwek, podobno już wieki temu
stosowano ten specyfik jako np. krem na twarz i przynosił świetne rezultaty.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-10-20 14:14:10

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja <a...@b...pl> napisał(a):
> [...]
> stosowano ten specyfik jako np. krem na twarz i przynosił świetne rezultaty.

zawsze można się przerzucić na kosmetyki naturalne, wiele firm takie
produkuje. z drugiej strony, składniki naturalne też często uczulają, tyle,
że taką alergię łatwiej wykryć i wiedzieć o niej wcześniej (np. na aloes,
rumianek). podrażnienia chyba najczęściej są powodowane przez sztuczne
barwniki i środki zapachowe. a wszelkie rekordy w ilości składników na
opakowaniach to bije chyba Avon. na niektórych jest lekko po 40...

1. Data: 2004-10-20 14:33:26

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się chyba przerzucę na zwykłą oliwę z oliwek, podobno już wieki temu
> stosowano ten specyfik jako np. krem na twarz i przynosił świetne
rezultaty.

Tak sama? Bez zadnych dodatkow? Ja slyszalam, ze picie codziennie 1 lyzki
oliwy dobrze robi na cere. Sprobowalam raz czy dwa, dla mnie nie do
przelkniecia.
A.

1. Data: 2004-10-20 14:44:18

Od: Miśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja wrote:

> [...]
> problemów z uczuleniami, owszem mam wrażliwą skórę, ale nie aż tak żeby po
> toniku wyskakiwały mi czerwone plamy na twarzy i skóra puchła.

Chodzi Ci o ten z serii AA Oligovital, w różowej butelce? Jeśli tak, to
ja nie mogę powiedzieć, że coś z nim było nie tak. Świetny był, miał
fajny zapach i bardzo mi odpowiadał. Ale wiadomo każda skóra reaguje
inaczej.

> Tym sposobem przekonałam się, że nie zawsze tonik dla cery wrażliwej i
> skłonnej do alergii jest pewniakiem na buzię bez podrażnień.

Nie tylko tonik. Teraz jest masę różnych produktów, które z założenia
powinny się sprawdzać na wrażliwej skórze, a uczulują tę zwykłą.
Moim ostatnim tego typu odkryciem, które już na pewno będę omijać
szerokim łukiem jest łagodna emulsja do demakijażu oczu Dermiki z serii
Meritum. No horror po prostu. Po użyciu oczy miałam czerwone jak królik
i czywiście łzawiły i piekły potwornie. Koszmar. A nie jestem
alergikiem. I oczywiście na etykiecie prudecent zapewnia o łagodności
produktu nawet dla wrażliwców. Eech, life is brutal...

Miśka

1. Data: 2004-10-20 16:02:44

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja napisał/a w news:cl5me2$7sg$1@news.onet.pl:

> Ja tak sobie myślę, że tej chemii w kosmetykach jest już tak dużo

Kosmetyki == Chemia.
Swoją drogą czego się spodziewałaś? Historii? Geografii? Biologii?

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Lupiez pomoglo!
kenzo
szkola kosmetyczna w Rzeszowie???
Avon African shea butter body scrub chwale i pytam o podobny zapach;)
depilacja