trawa do pasa - kiedy kosic

1. Data: 2004-08-23 17:08:09

Temat: trawa do pasa - kiedy kosic
Od: "przem" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostalem pod opieke dzialke z "trawnikiem". Trawa bylaby do pasa, ale lezy
sobie na ziemi tworzac miekki dywan, wiec zadna kosiarka chyba tego nie
wezmie. Czy pozostaje mi tylko kosa, czy zostawic do jesieni niech zeschnie
sobie spokojnie i probowac siano grabiami powyrywac? Moze jakies inne opcje?
Przem

2. Data: 2004-08-23 18:09:57

Temat: Re: trawa do pasa - kiedy kosic
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"przem" <p...@g...pl> writes:

> Trawa bylaby do pasa, ale lezy sobie na ziemi tworzac miekki dywan,
> wiec zadna kosiarka chyba tego nie wezmie. Czy pozostaje mi tylko
> kosa,

A cóż takiego złego jest w kosie? Jakiż zachwyt może wzbudzać
spalinowa kosiarka, nawet jeśli ma 6 KM, cokolwiek by to znaczyło?
Przecież koszenie kosiarką jest takie nudne... Za to kosa: ile to
potrafi radości dostarczyć, ile różnorodnych dźwięków z siebie
wydać... A jednocześnie słychać i skowronki, i świerszcze...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rycerz, gdy wrócił spod Troi,
słodkich pieszczot nie skąpił dziewoi.

3. Data: 2004-08-23 18:24:50

Temat: Odp: trawa do pasa - kiedy kosic
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> [...]
> potrafi radości dostarczyć, ile różnorodnych dźwięków z siebie
> wydać... A jednocześnie słychać i skowronki, i świerszcze...

i szum płynącej krwi z obciętej nóżki..... :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2004-08-23 19:17:44

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> i szum płynącej krwi z obciętej nóżki..... :-))))

Żony zapewne... bo Inka się chwaliła, że już umie machać kosą zawodowo :))

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2004-08-23 19:29:35

Temat: Re: Odp: trawa do pasa - kiedy kosic
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> i szum płynącej krwi z obciętej nóżki..... :-))))

Nie kracz, tylko lepiej powiedz, kiedy po liliowce przyjedziesz :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
W Krakowie do Miłosza
podszedł miejscowy kloszard.

6. Data: 2004-08-23 20:13:25

Temat: Odp: Odp: trawa do pasa - kiedy kosic
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> Nie kracz, tylko lepiej powiedz, kiedy po liliowce przyjedziesz :-)

Nie ja przyjadę po liliowce tylko Ty przyjedziesz z liliowcami po Wieruła i
Lillę :-)))
Dalej na priv.
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-08-23 20:23:30

Od: "przem" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> napisał(a):

> A cóż takiego złego jest w kosie?

No w kosie nic, ale takiego sprzetu nie posiadam, znalazlem tylko sierp. Kosy
to nawet nie mam od kogo pozyczyc, a jakbym juz sobie takie urzadzenie
sprawil, to nie mam pojecia, jak toto wyklepac. A kosic lepiej teraz, jak
zeschnie, czy wogole na wiosne?

Przem

8. Data: 2004-08-23 20:25:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"przem" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> A kosic lepiej teraz, jak zeschnie, czy wogole na wiosne?

Taraz, bo jak wiosną Ci poprzerasta przez to wyległe, to dopiero się
umordujesz...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Rzekła inna panna z Nikozji:
,,Sperma męska ma zapach ambrozji!''

9. Data: 2004-08-23 20:34:43

Od: "przem przem" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak wiosną Ci poprzerasta przez to wyległe, to dopiero się
> umordujesz...

Ja odnosze wrazenie, ze to juz sobie poprzerastalo ostatniej wiosny. Dzieki
za rade, ide ostrzyc sierp...

Przem

10. Data: 2004-08-23 20:39:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...
> Taraz, bo jak wiosną Ci poprzerasta przez to wyległe, to dopiero się
> umordujesz...

.... i zrozumiesz dlaczego rolnicy wypalają trawy :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

ogród na dachu
Dlaczego Brabant łysieje