ogród na dachu

1. Data: 2004-08-23 13:37:12

Temat: ogród na dachu
Od: "skmp.xl" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wszelkiich informacji na tenat zakładania ogrodu na dachu. Chcę na
początek założyć ogródek na dachu budynaczku gopodarczego który w tym roku
będę remontował w tym kładł nowy dach
Janbil

2. Data: 2004-09-01 09:02:16

Temat: Re: ogród na dachu
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cgcro2$si$...@a...news.tpi.pl, skmp.xl napisał(a):

> [...]
> Chcę na początek założyć ogródek na dachu budynaczku gopodarczego
> który w tym roku będę remontował w tym kładł nowy dach

Coś na ten temat było w archiwalnych numerach Muratora. Takie info jak
przygotować konstrukcję dachu i takie tam odnośnie pokryć. Niestety nie wiem
który numer. Jak poszperam to dam znać. Może znajdę.

Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

Dlaczego Brabant łysieje
Thuja smaragd - przyrosty roczne?
roze pnace scinanie
polifoska 4 a jesien