co z trawa ?

1. Data: 2004-08-23 06:29:48

Temat: co z trawa ?
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam moje pytanie co teraz zrobic z popalona od nawozu trawa ? Nawoz
wysypany w za duzej ilosci miejscami popalil trawe. Czy oplaca sie teraz pod
koniec sierpnia wygrabic i dosiewac nowa czy lepiej bawic sie juz z tym na
przyszla wiosne ?

Pozdrawiam

Piotrek

2. Data: 2004-08-23 07:05:44

Temat: Re: co z trawa ?
Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:

> [...]
> koniec sierpnia wygrabic i dosiewac nowa czy lepiej bawic sie juz z tym na

z trawa zawsze lepiej bawic sie jesienia (jak Zuzanna i kasztany)

--
pozdrawiam - Zygmunt

3. Data: 2004-08-23 07:21:11

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co dokladnie proponujesz zrobic z popalona miejscami trawa ?
Jaka kolejnosc dzialan ?

Pozdrawiam,
Piotrek

4. Data: 2004-08-23 07:32:19

Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:

> A co dokladnie proponujesz zrobic z popalona miejscami trawa ?
> Jaka kolejnosc dzialan ?

Po pierwsze primo: guglowac!
Po drugie primo: guglowac!
Po trzecie primo:
http://ogrody.agrosan.pl/poradnik.html#Opis%20gatunk
%F3w

--
pozdrawiam - Zygmunt

5. Data: 2004-08-29 21:02:27

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniec sierpnia wygrabic i dosiewac nowa czy lepiej bawic sie juz z tym na

Ja bym nic nie robiła, po miesiącu powinna się odrodzić (oczywiście w tym miejscu
będzie
rosła bardzo mocno). Może poczekaj do wiosny. A jeśli nie masz cierpliwości to usuń

zeschniętą do gołej ziemi, troszkę nasion i przykryj niewielką warstwą ziemi. Do
końca
jesieni powinna być ok.

Pozdrawiam

Kasia-Zuzia