trawnik - zgorzel siewek

11. Data: 2003-07-17 11:13:43

Temat: Re: trawnik - zgorzel siewek
Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wytrawione, ale wynaturzone. Z sama trawa, krotko przycieta.

nie, to moj jest akurat naturzony ;), sporo zielska roznej masci w sobie ma,
ale nie przeszkadza mi to akurat specjalnie. zreszta dookola mam same laki
wiec nawet nie ma sensu walczyc.
ciecie tez niezbyt krotkie.

w.

12. Data: 2003-07-17 11:14:36

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety trawniki są trochę wynaturzone, tzn. nie jest to naturalny biotop
> dla traw. Wydaje mi się, że potraktowanie Twojego trawnika np. Alliette
czy
> jakoś tam, na pewno mu nie zaszkodzi, a pomóc może.

a coz to jest alliette? google znajduje milion linkow nie na temat.

wojtek

13. Data: 2003-07-17 14:09:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bf60ep$v2s$1@phone.provider.pl Wojciech
Jakóbczyk<j...@U...TO.pl> napisał(a):

> a coz to jest alliette? google znajduje milion linkow nie na temat.

Hejka. To fungicyd. http://www.sumin.com.pl/srodki4.htm
Pozdrawiam słonecznie

14. Data: 2003-07-17 14:13:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bf3nmk$9fi$1@atlantis.news.tpi.pl Jacek
<j...@0...pl>napisał(a):

> Wydaje mi się, że potraktowanie Twojego trawnika np. Alliette
> czy jakoś tam, na pewno mu nie zaszkodzi, a pomóc może.

Hejka. Jacusiu przestań się popisywać niewiedzą. ;-( Potraktuj lepiej
swój organizm wiadomościami, które są zawarte w książkach o ochronie roślin.
Pozdrawiam upalnie Ja...cki

15. Data: 2003-07-18 07:17:40

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Po skoszeniu i wygrabieniu skoszonej trawy.

ok, to bede jeszcze ciagnal skoro znawca tematu sie znalazl ;)
jakim stezeniem opryskac? takim jak dla roslin ozdobnych, czyli 0.2% czy
mozna mocniejszym?

> Może. Siły natury sa ogromne. ;-)

chyba jednak nie, zoltozielone placki pojawiaja sie w nowych miejscach.

wojtek

16. Data: 2003-07-18 07:29:29

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bf86ug$d6m$1@phone.provider.pl Wojciech
Jakóbczyk<j...@U...TO.pl> napisał(a):

> ok, to bede jeszcze ciagnal skoro znawca tematu sie znalazl ;)

Hejka. Może sam poszukasz odpowiedzi? ;-)

> jakim stezeniem opryskac? takim jak dla roslin ozdobnych, czyli 0.2% > czy
mozna mocniejszym?

Minimum 0,5% (5g/litr lub 20 g/ar) ale można śmiało więcej.
Pozdrawiam ze znawstwem ;-) Ja...cki

jakie rośliny na jesieni
ręczna pompa wody
Studnia głebinowa
wierzbownica drobnokwiatowa
Co za choróbsko mi zżera rośliny? proszę o poradę