troche ciekawostek i proźba

1. Data: 2000-09-10 13:12:56

Temat: troche ciekawostek i proźba
Od: "grom" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
zapraszam zainteresowanych na stronę o psychoterapii i psychoanalizie. jest
tam sporo powaznych informacji, moze warto zajrzeć.
Takze ciekawostki i troszke humoru.....i tu mam prożbe>>>>jakby kto znał
jakieś kawały o psychologach., pschoterapii i tp.bardzo chcetnie je
zamieszcze na stronce ....z góry dzieki g...@g...pl
adres stronki www.psychoterapia.silesianet.pl
pozdrawiam, grom

1. Data: 2000-09-10 14:09:48

Temat: Re: troche ciekawostek i proźba
Od: "Rabbeoo" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

grom napisał:
> Takze ciekawostki i troszke humoru.....i tu mam prożbe>>>>jakby kto znał
> jakieś kawały o psychologach., pschoterapii i tp.bardzo chcetnie je

Sorki, ze nie na priva, ale przy okazji posmieje sie reszta...

Schizofrenik przychodzi do psychiatry:
- doktorze, po tej kuracji wstrzasowej juz prawie wszystko
w porzadku, tylko czasami jeszcze slysze te glosy dobiegajace
niewiadomo skad.
- a w jakich okolicznosciach slyszy pan te glosy?
- gdy rozmawiam przez telefon...

1. Data: 2000-09-10 17:14:02

Od: "grom" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))) nic nie szkodzi ze na priva .
podoba mi sie, jeszcze dziś bedzie na stronce. Dzięki :-))
pozdrawiam,
grom

1. Data: 2000-09-10 20:09:00

Temat: Re: troche ciekawostek
Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Psycholog wiezienny prowadzi test skojarzen na stary recydywie. Podaje mu
instrukcje:
- Ja zaczne opowiadac bajke, a pan ja skonczy tak, jak sie panu kojarzy.
Uwaga, zaczynam: posadzil dziadek rzepe......dalej pan.
Recydywa mysli, mysli i w koncu mowi
- a Rzepa, jak wyszedl, to tak dziadkowi wpier.........

1. Data: 2000-09-11 06:25:39

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"grom" <g...@g...pl> wrote in message news:39bb88e3@news.vogel.pl...
> Takze ciekawostki i troszke humoru.....i tu mam prożbe>>>>jakby kto
znał
> jakieś kawały o psychologach., pschoterapii i tp.bardzo chcetnie je
Pelna psychoterapia w wydaniu hollywoodzkim:
"Ty dupku, czy cale zycie bedziesz sie uzalal nad soba?"

--
A.

1. Data: 2000-09-15 08:59:16

Od: Marcin Kosewski <M...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

grom napisał(a):

> witam wszystkich
> zapraszam zainteresowanych na stronę o psychoterapii i psychoanalizie. jest
> tam sporo powaznych informacji, moze warto zajrzeć.
> [...]adres stronki www.psychoterapia.silesianet.pl

Fajna. Kiedy pojawi się uzupełnienie ksišżki o Zen ?
Na razie sš tylko dwa pierwsze rozdziały

-+--------------------------------------------------

1. Data: 2000-09-15 18:38:45

Temat: Re: "Regresing Niehipnotyczny" - Metoda terapii i nie tylko
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Saanale pisze:

>Wygląda na to, że człowiek "lubi" odczuwać cierpienie. Może tak być
>dlatego że:
>1) Dzięki temu w pełniejszy sposób odczuwa radosć.

Sluszne jest, ze czym czlowiek wiecej cierpi tym wieksza jest radosc, kiedy
cierpienie mija, ale bledne jest twierdzenie, ze czlowiek "lubi" (nawet
przez cudzylow) odczuwac cierpienie. Nikt [oprocz masochistow:-)] nie lubi
cierpienia.
Gdyby to zalezalo od ludzi, nikt by sobie cierpienia nie wybral. Jest ono
jednak nieodlaczna towarzyszka naszego zycia i musimy sie z tym godzic i
jednoczesnie starac sie je usunac wszelkimi sposobami [nie samobojstwem:-)].

"Gdyby nie istnialo cierpienie, nie istnialaby tez radosc."

jakub

1. Data: 2000-09-16 12:11:43

Od: "baron" <b...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez cudzylow) odczuwac cierpienie. Nikt [oprocz masochistow:-)] nie lubi
Niektórzy odczuwają przyjemność z cierpienia - jeśli np. ofiarowali je za
innych.
> [...]
> jednak nieodlaczna towarzyszka naszego zycia i musimy sie z tym godzic i
> jednoczesnie starac sie je usunac wszelkimi sposobami [nie
Nie można tego powiedzieć np. o siostrze Faustynie Kowalskiej i Jej
podobnym.

Baron

Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Czy przyjazn jest mozliwa