trudne rozmowy -homoseksualisci i dzieci

1. Data: 2006-01-12 14:52:48

Temat: trudne rozmowy -homoseksualisci i dzieci
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jestescie "za" daniem im praw do adopcji dzieci?

2. Data: 2006-01-12 15:36:06

Temat: Re: trudne rozmowy -homoseksualisci i dzieci
Od: "clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy jestescie "za" daniem im praw do adopcji dzieci?

Nie.
Iza

3. Data: 2006-01-12 15:40:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message
> Czy jestescie "za" daniem im praw do adopcji dzieci?

byla kiedys burzliwa dyskusja na ten temat (chyba juz na tej grupie)
znajdziesz w archiwum.

iwon(k)a

4. Data: 2006-01-12 22:46:35

Od: Mamak z Galicji <mamak112@SPAM_DUPAwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> Czy jestescie "za" daniem im praw do adopcji dzieci?

Nie!
Związkowi formalnemu też mówię nie!

--
_____________________
Mamak z Galicji

5. Data: 2006-01-13 07:15:03

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji <mamak112@spam_dupawp.pl> napisał:

> Nie!
> Związkowi formalnemu też mówię nie!

Homoseksualisci to jedyna grupa, ktorej jeszcze zalezy
na zwiazkach formalnych ;-)
Podobnie jak adopcje - czy ktos zna zwiazek, w ktorym to mężczyzna
chce adoptowac dziecko? Bo ja sie z tym nie spotkalam. Spotkalam sie
natomiast z paroma, gdzie mezczyzna znikal gdzie pieprz rosnie
na wiesc o swoim dziecku.
Problem mocno wydumany.

Pozdrowienia,
Lila
PS. pamana - jestes be - jak mozesz podsuwac taki temat - kiedy niewinna
wizyta lekarza w domu chorego dziecka okazala sie skandalem na
30 listow ;-)

6. Data: 2006-01-13 08:36:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dq7k1n$iu1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Lila <H...@H...Com> pisze:

> PS. pamana - jestes be - jak mozesz podsuwac taki temat - kiedy
> niewinna wizyta lekarza w domu chorego dziecka okazala sie skandalem
> na 30 listow ;-)

Chyba na 1130 ;-)

--
PozdrawiaM

7. Data: 2006-01-13 09:19:19

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał
| Czy jestescie "za" daniem im praw do adopcji dzieci?

pfff to nie jest trudna rozmowa - trudna rozmowa to wtedy kiedy dziecko 5
letnie się pyta czemu ten pan całuje drugiego pana ( ostatnio na jednym
teledysku widziała ). I weź tu człowieku tłumacz ;)
Ostatnio też na porządku dziennym stoi dyskusja o miłości partnerskiej i
rodzicielskiej. Bo oczywiście na moje stwierdzenie "cóż za czułość i miłość
się z ciebie wylewa" moje dziecko reaguje "oburzeniem" - i nie wiem czemu
smarkuli słowo miłość wydaje się czymś gorszącym. Latanie na golasa po domu
nie uważa za gorszące a jak ktoś mówi słowo "miłość" to panika ;)

--
Kasia + (za 13 dni ) 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

8. Data: 2006-01-13 09:37:11

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Lila <H...@H...Com>
mówiąc:
>Podobnie jak adopcje - czy ktos zna zwiazek, w ktorym to mężczyzna
>chce adoptowac dziecko? Bo ja sie z tym nie spotkalam.

A ja tak.

Agnieszka (skrótowo)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

9. Data: 2006-01-13 09:40:52

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "zło?liwa"
<n...@u...to.interia.pl> mówiąc:

>pfff to nie jest trudna rozmowa - trudna rozmowa to wtedy kiedy dziecko 5
>letnie się pyta czemu ten pan całuje drugiego pana ( ostatnio na jednym
>teledysku widziała ). I weź tu człowieku tłumacz ;)

A co w tym trudnego, bo nie rozumiem? Jeśli do tej pory całowanie
dziecko uznawało za wyraz uczucia między kobietą i mężczyzną, to jakim
problemem jest rozszerzenie pojęcia na pary homoseksualne? Technicznym
IMO żadnym - większym problemem są uprzedzenia rodziców.

Agnieszka

10. Data: 2006-01-13 09:41:42

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dq7rcu$alc$1@nemesis.news.tpi.pl>
złośliwa <n...@u...to.interia.pl> pisze:

> dziecko 5 letnie się pyta czemu ten pan całuje drugiego pana (
> ostatnio na jednym teledysku widziała ). I weź tu człowieku tłumacz ;)

A jak tłumaczysz, gdy dziecko pyta "Dlaczego ten pan całuje panią?" :)

> [...]
> czymś gorszącym. Latanie na golasa po domu nie uważa za gorszące a
> jak ktoś mówi słowo "miłość" to panika ;)

Pewnie za dużo telenoweli południowoamerykańskich ogląda ;-PP

--
PozdrawiaM

(pomóżcie) konkurs recytatorski
nauka rysowania