tuje: kiedy przycinać

1. Data: 2004-08-23 20:03:20

Temat: tuje: kiedy przycinać
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Kiedy należy przycinać żywopłot z tui? Znalazłem co prawda poradę w poście z
czerwca br na pododny temat ale ograniczała sie ona do stwierdzenia, że jak
najszybciej, a mamy już przecież sierpień:) Stąd moje pytanie.

pozdrawiam
volant

2. Data: 2004-08-26 17:43:18

Temat: Re: kiedy przycinać
Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cgdinp$q65$...@n...news.tpi.pl, Marek napisał(a):

> [...]
> poście z czerwca br na pododny temat ale ograniczała sie ona do
> stwierdzenia, że jak najszybciej, a mamy już przecież sierpień:) Stąd

Witaj!
Wyczytałam, że żywopłot z żywotników należy przycinać dwa razy w roku.
Najlepiej wiosną i jesienią. Nie było podanych dokładnych terminów. Ważne
jest by cięcie było wykonane w pochmurny dzień. Thuje są bardzo żywicznymi
drzewkami i w upalny dzień przycinanie im szkodzi. Trzeba często czyścić
nożyce z powodu tej żywicy.
Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

3. Data: 2004-08-26 23:01:01

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję za pomoc Freesiu:)

Pozdrawiam,