tunczyk

1. Data: 2003-07-31 19:19:30

Temat: tunczyk
Od: "kajtek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
robilem sobie na obiado-kolacje spagetti po sycylijsku,
no i zostalo mi jeszcze polowe tunczyka...
zastanawiam sie czy moze go przechowac do jutra... i zrobic z niego cos
tylko co? /bo tak wrzucic na kanapke to mi sie znudzilo/
...jakies polaczenie ryzu i tunczyka... [troche sie boje eksperymentow bbo
moze to grozic brakiem obiadku na jutro].
..acha i na koniec troche mierny ze mnie kucharz...
...ale smakosz nieco wiekszy...
..pomozecie?

1. Data: 2003-07-31 19:27:57

Temat: Re: tunczyk
Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kajtek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze to grozic brakiem obiadku na jutro].
> ..acha i na koniec troche mierny ze mnie kucharz...

Ja tuńczyka z puszki dodaję do jajecznicy razem z pomidorami, czosnkiem i
świeżym oregano. Pychotka!
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-31 19:33:56

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dodaję majonez i keczup(ciutek keczupu, a majonezu dużo ) mieszam i mam
sałatkę do bułeczki z wędlinką.m

1. Data: 2003-07-31 20:00:11

Od: "Edyta" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja tuńczyka dodaję do ryżu z ananasem z puszki, dorzucam do tego trochę
namoczonych w gorącej wodzie rodzynków/rodzynek i wszystko doprawiam
majonezem. Mniam.

1. Data: 2003-07-31 20:22:52

Od: "kajtek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> A ja tuńczyka dodaję do ryżu z ananasem z puszki, dorzucam do tego
trochę
> namoczonych w gorącej wodzie rodzynków/rodzynek i wszystko doprawiam
> majonezem. Mniam.

bardzo dziekuje.... musze sie z tym przespac :)
sam nie wiem-myslalem tak: ryz ale troche na ostro..
..moze mi sie cos przysni...

1. Data: 2003-07-31 20:32:29

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kajtek napisał:
> [...]
>
> trochę

> bardzo dziekuje.... musze sie z tym przespac :)
> sam nie wiem-myslalem tak: ryz ale troche na ostro..

Ja kiedys wymieszalam ugotowany ryz z tunczykiem. Doprawilam na dosc
lagodnie ale zdecydowanie i upchalam to w cukinie, zapieklam. Acha, ten
ryz mial w sobie starty ser jeszcze. Potem posypac czyms zielonym i
zjadac :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 20:32:47

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
news:bgbu90> Ja kiedys wymieszalam ugotowany ryz z tunczykiem. Doprawilam na
dosc
> lagodnie ale zdecydowanie i upchalam to w cukinie, zapieklam. Acha, ten
> ryz mial w sobie starty ser jeszcze. Potem posypac czyms zielonym i
> zjadac :)
Biedny ten koleś, co został załapany na mężostwo w wyniku krucjaty z Kraka
do Wrocka!
Umrze w kwiecie lat na wrzody żołądka!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 20:39:09

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dżdżownica napisał:
> [...]
> dosc

> Biedny ten koleś, co został załapany na mężostwo w wyniku krucjaty z Kraka

bo...? to jego jedno z ulubionych dan na cukinie, i badz laskawa z
szacunkiem wyrazac sie o moich bliskich. EoT

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

Nowa...
Barszcz Czerwony - ??? tradycja
pierogi z borówkami
RE: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Potrzeba nowego FAQ