pierogi z borówkami

1. Data: 2003-07-31 15:47:51

Temat: pierogi z borówkami
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(po warszawsku z jagodami),

spróbujcie z bita smietana i posypac
startymi migdalami i kakao,
mniaaaaam!

.mihau.
....:::::[ m ]::::....
m...@w...pl
"Przyszłość jest to dziś, tylko cokolwiek dalej" C.K.N.

1. Data: 2003-07-31 17:08:55

Temat: Re: pierogi z borówkami
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> (po warszawsku z jagodami),

nie tylko po warszawsku :P

pzdr przewrotnie z krakowa

1. Data: 2003-07-31 17:22:05

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martka napisał:
> Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie tylko po warszawsku :P
>
> pzdr przewrotnie z krakowa

ej! w krakowie mowi sie borowki. BTW przypomnialo mi sie cos ;-)

Tato co to sa te kuleczki?
Czarne jagody
A czemu sa czerwone?
Bo sa jeszcze zielone

;-)))

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 18:14:43

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> (po warszawsku z jagodami),
>
> spróbujcie z bita smietana i posypac
> startymi migdalami i kakao,
> mniaaaaam!
O! Sprobuje! bardzo lubie pierogi z jagodami i bardzo czesto je lepie.
Obiecuje napisac, jak nam smakowaly.:-))))
Poziomka

1. Data: 2003-07-31 18:18:07

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> ej! w krakowie mowi sie borowki.

przeciez mowie, ze przewrotnie :)) a poza tym, co to znaczy "mowi sie" ?
taki nakaz czy co? ja w krakowie sie urodzilam i mieszkam juz prawie 3 dychy
a jakos te borowki przez gardlo mi przejsc nie moga... a w 3 budkach
warzywnych na osiedlu wlasnie jagody sprzedaja (co zreszta mnie niezle
zdziwilo)

pzdr dla krakowskiej emigracji :))
marta

1. Data: 2003-07-31 18:24:49

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martka napisał:

> przeciez mowie, ze przewrotnie :)) a poza tym, co to znaczy "mowi sie" ?
nie doczytalam :-) bardzo przepraszam :]
>a poza tym, co to znaczy "mowi sie" ?taki nakaz czy co?
nie, nie - to bylo stwierdzenie faktu ;-) przynajmniej ja sie spotykalam
tylko z wyrazem borowki a mieszkalam 2 dychy w kraq ;) i tez sie tam
urodzilam :-)

> [...]
> a jakos te borowki przez gardlo mi przejsc nie moga... a w 3 budkach
> warzywnych na osiedlu wlasnie jagody sprzedaja (co zreszta mnie niezle
a na jakim osiedlu? :-)

> pzdr dla krakowskiej emigracji :))
a dziekuje, odzdrawiam :-)))

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 18:42:12

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" napisał :
> spróbujcie z bita smietana i posypac
> startymi migdalami i kakao,
> mniaaaaam!

i CYNAMONEM!!!!

ps przepraszam, poniosło mnie - to taki mój narkotyk ;)

1. Data: 2003-07-31 19:21:19

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
~~ciach~~

> [...]
> a jakos te borowki przez gardlo mi przejsc nie moga... a w 3 budkach
> warzywnych na osiedlu wlasnie jagody sprzedaja (co zreszta mnie niezle

mowi sie -jest nakaz, na pole sie tez mowi i bajgiel(ale nie ortodoksyjnie
juz:)
i jeszcze pare innych nakazow jest!tradycja taka, wyrzekasz sie swoich
korzeni?:-)?
chyba ze korzenie nie sa z krakowa to by wyjasnialo,
a`propos najbardziej mnie denerwuja
lody jagodowe(bo teraz sa ze sztampy we wszystkich cukierniach te same
etykietki)
zawsze mowie ze chce borowkowe i chwala bogu jeszcze poki co mnie rozumieja,
jak przestana to nie bede jadl borowkowych:-)

mihau

1. Data: 2003-07-31 21:40:20

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, nie - to bylo stwierdzenie faktu ;-) przynajmniej ja sie spotykalam
> tylko z wyrazem borowki a mieszkalam 2 dychy w kraq ;) i tez sie tam
> urodzilam :-)

a wiem, wiem. dane nam bylo sie spotkac osobiscie dawno temu we wrocku :))
nawet mam pol twojej twarzy na zdjeciu - moge przeslac :)

> a na jakim osiedlu? :-)

pradnik bialy. ale te moje jagody to nie od miejsca zamieszkania zaleza, bo
chlop moj tylko borowki jada, a razem mieszkamy :))

pzdr
marta

1. Data: 2003-07-31 21:49:39

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Martka napisał:

> a wiem, wiem. dane nam bylo sie spotkac osobiscie dawno temu we wrocku :))
> nawet mam pol twojej twarzy na zdjeciu - moge przeslac :)

Dawaj, dawaj!!! Co, gdzie, kiedy dlaczego?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

RE: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Potrzeba nowego FAQ
Budyń bez gotowania
Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)