RE: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!

1. Data: 2003-07-31 14:23:13

Temat: RE: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

a najlepszym napojem Tymbarku - jest schłodzony MIETOWO-JABŁKOWY !!!! Super
przede wszystkim na gorące dni.

1. Data: 2003-07-31 18:40:08

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@b...pl> napisał
> a najlepszym napojem Tymbarku - jest schłodzony MIETOWO-JABŁKOWY !!!!
Super
> przede wszystkim na gorące dni.

Ja ostatnio zaparzyłam herbatkę miętową i zostawilam po ostudzeniu na noc w
lodówce; następnego dnia zrobiłam w sokowirówce sok jabłkowy i dodałam
herbatkę. Można potraktować plasterkiem cytryny, albo kostką lodu z soku
cytrynowego. Pychotka!

Jeżeli w ogóle kupuję soki, to są to ww soczki dla dzieci Tymbarka -
zwłaszcza te malinowe lub gerbery itp Z innymi nie ryzykuję. Coli nie miałam
w ustach od jakiś 5 lat, choć kiedyś pijałam jej sporo. Jakoś bardzo zaczęła
mi przeszkadzać cała chemia w pożywieniu. Oczywiście, czasem nie da się jej
uniknąć, ale o ile to tylko możliwe (czas i pieniądze pozwalają) staram się
uważać na to, co jem i piję.

Pozdr

Potrzeba nowego FAQ
Budyń bez gotowania
Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki