Nowa...

1. Data: 2003-07-31 18:21:26

Temat: Nowa...
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam grupowiczow!

Od dzis zamierzam zagladac na forum grupy kuchnia wiec postanowilam sie
przywitac z bywalcami ;-)

BTW mam pytanko.. Jak zrobic jakas paste na kanapki, gdzie glownym
skladnikiem jest makrela wedzona? Marnuje sie biedna w lodowce... ;-)))

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2003-07-31 18:27:22

Temat: Re: Nowa...
Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

CZesc Olu

Milo cie widziec w naszych skromnych progach. Z wlasnego doswiadczenia wiem
ze czytanie i pisanie na te grupe bedzie bardzo owocne kulinarnie i dowiesz
sie bardzo wielu ciekawych rzeczy dajacych twemu podniebieniu rozkosz

pozdrawiam spontan

ps co do makreli to powiem szczerze ze nie mam pojecia co z nia zrobic ale
ktos napewno wie jak z niej paste zrobi :)

1. Data: 2003-07-31 18:30:48

Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW mam pytanko.. Jak zrobic jakas paste na kanapki, gdzie glownym
> skladnikiem jest makrela wedzona? Marnuje sie biedna w lodowce... ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Ola

To prosta sprawa:
skubiesz makrele, dwa gotowane jajka, trochę białego sera (choć niektórzy
nie dają , ale jest lepsza), możesz dodać drobno pokrojoną cebulę, wszystko
mieszasz do uzyskania jednego koloru i jednolitej masy, przyprawiasz i palce
lizać :)
p.s. Możesz dolać 2-3 łyżki ketchupu
Pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2003-07-31 18:41:18

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Jul 2003 20:21:26 +0200, Waćpanna lub Waćpan olka, w wiadomości
<bgbmqb$l11$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Serdecznie witam grupowiczow!

Hej imienniczko :)

> BTW mam pytanko.. Jak zrobic jakas paste na kanapki, gdzie glownym
> skladnikiem jest makrela wedzona? Marnuje sie biedna w lodowce... ;-)))

Makrelę rozdziabać, do tego ogórek kiszony w bardzo drobną kosteczkę, do
tego jajko na twardo (chociaż ja wole bez), sól, pieprz, majonez i już jest
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-08-01 06:32:32

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Makrelę rozdziabać, do tego ogórek kiszony w bardzo drobną kosteczkę, do
> tego jajko na twardo (chociaż ja wole bez), sól, pieprz, majonez i już

Hej :)
A ja robie jeszcze inaczej: do rozdziabanej makreli ogorek konserwowy lub
kiszony w drobna kosteczke, cebula w kosteczke, troche majonezu, musztardy i
pieprz. Sol przewaznie nie jest konieczna, bo makrela sama w sobie jest
slona. Ew. troszke dosolic do smaku.
Nie przestrasz sie atmosfery panujacej na grupie, to przejsciowe :). Wkrotce
znow bedzie milo.

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

Barszcz Czerwony - ??? tradycja
pierogi z borówkami
RE: Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
Potrzeba nowego FAQ
Budyń bez gotowania