tusz do rzęs - jaki?

1. Data: 2004-07-29 18:16:25

Temat: tusz do rzęs - jaki?
Od: "MałgosiaM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić tusz do rzęs i bardziej żeby pogrubiał niz wydłużał i w
miare tani (do 15zł), he he jest w ogóle taki?

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-07-29 19:31:03

Temat: Re: tusz do rzęs - jaki?
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 20:16, Użytkownik MałgosiaM napisał:

> Zamierzam kupić tusz do rzęs i bardziej żeby pogrubiał niz wydłużał i w
> miare tani (do 15zł), he he jest w ogóle taki?

mozesz kupic tusz firmy evelline, nazywa sie chyba volume 3D, koszt
wlasnie okolo 15 (raczej mniej niz wiecej) aczkolwiek nie jest on super,
ale nic lepszego w tej cenie nie znam, bo nie pamietam ile kosztuja
tusze Pierre rene a to calkiem dobra firma byla...:)

pozdr

1. Data: 2004-07-29 21:04:26

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 21:31, Użytkownik Nick(i) napisał:
nie pamietam ile kosztuja
> tusze Pierre rene a to calkiem dobra firma byla...:)

Oj... ja Pierre Rene nie polecam, wg mnie fatalny, osypuje się bardzo
szybko.
Polecę z tanich, ok 10 - 13 PLN tusz z Heanu, jak mój się kończy
pożyczam Hean od Mamy, byłam zadowolona.
Słyszałam też o Pierre Athles (mogłam cos w nazwie pomieszać, ale pewnie
zaraz mnie ktoś poprawi), że świetny, podobno tani ~ kilkanaście złotych
a bardzo dobry.

Pozdrawiam

Tekla

--
Mail::t...@t...art.pl JID::t...@c...org GG::1318397
Szczęśliwa przyszłość zaczyna się teraz

1. Data: 2004-07-29 21:19:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tekla napisał/a w news:cebonm$ihl$1@news.onet.pl:

> Słyszałam też o Pierre Athles (mogłam cos w nazwie pomieszać,
> ale pewnie zaraz mnie ktoś poprawi), że świetny, podobno tani ~
> kilkanaście złotych a bardzo dobry.

Zdaje się, że to tusz, o którym Kruszyna mi mówiła. Że jest do
niczego. I że szkoda pieniędzy.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-29 21:45:55

Od: "Veea" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja proponuje tusz Avonu...z lini Beyond Color kosztuje 19,90 <15 plus 4,90 ale
warto> -jest fajny...lepszy niz te standardowe z Avonu..nie skleja , pogrubia
i jest z odżywką...
od niedawna go mam i jestem zadowolona..:)
pozdrawia Vee a z niezmytym makijażem<jeszcze>:)
PS.Nawet mi gałek nie uczula mimo ze soczewy dźwigam:P

1. Data: 2004-07-29 22:42:51

Od: "Ania" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam kupić tusz do rzęs i bardziej żeby pogrubiał niz wydłużał i w
> miare tani (do 15zł), he he jest w ogóle taki?

A może tusz Palomy??

1. Data: 2004-07-29 22:47:20

Od: Justka <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jul 2004 23:45:55 +0200, "Veea" <v...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>od niedawna go mam i jestem zadowolona..:)
>pozdrawia Vee a z niezmytym makijażem<jeszcze>:)
>PS.Nawet mi gałek nie uczula mimo ze soczewy dźwigam:P
Podpisuje sie pod wypowiedzią koleżanki!Tez go mam i polecam! Jestem
zadowolona bo naprawdę jak za taka cene jest fajny!
Mam tez tusz avon Styliste - jest nie najgorszy i w promocji za ok 15
zl. Ladnie podkresla rzęsy, pogrubia i wydluza. Ma małą szczoteczkę co
pozwala na precyzyjne wytuszowania. Uwazam ze warto sprobować!
Justka
(jako konsultantka avon mam te tusze o 23% taniej - wiec mozna
skorzystać)

1. Data: 2004-07-30 05:56:10

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 20:16,Użytkownik MałgosiaM ziewnął szeroko i rzekł:

> Zamierzam kupić tusz do rzęs i bardziej żeby pogrubiał niz wydłużał i w
> miare tani (do 15zł), he he jest w ogóle taki?
>
> pozdrawiam
> Gosia

Jest. Pierre Artes Maskara XXL. Bardziej pogrubia niż wydłuża i
kosztował mnie 12 zł. Jeśli poradzisz sobie z niesamowicie gęstą i grubą
szczotą, można osiągnąć całkiem niezłe efekty. Uwaga - przy nałożeniu
więcej niż dwóch warstw skleja rzęsy.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-30 06:02:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 23:19,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Zdaje się, że to tusz, o którym Kruszyna mi mówiła. Że jest do
> niczego. I że szkoda pieniędzy.

Tak. to ten. Pierre Artes XXL. Ma strasznie grubą szczotę, którą ciężko
się umalować, skleja rzęsy i osypuje się. Ja lubię nakładać tak ze trzy
warstwy, więc może to dlatego? W każdym razie kosztuje 12 zł, jakby ktoś
się uparł, to za tę cenę można spróbować. Ogólnie zbiera peany na
Wizażu. Mi nie podszedł.

Krusz.

--
Kruszyna