ubezpieczenie domu ok 120m2

1. Data: 2010-09-06 17:55:58

Temat: ubezpieczenie domu ok 120m2
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów
oraz od kradzieży?

tak z ciekawości?

2. Data: 2010-09-06 18:07:51

Temat: Re: ubezpieczenie domu ok 120m2
Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-06 19:55, Marek Dyjor pisze:
> ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów
> oraz od kradzieży?
>
> tak z ciekawości?
540 na rok Alianz

3. Data: 2010-09-07 08:07:45

Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów
> oraz od kradzieży?
>
> tak z ciekawości?

Metraz nie bardzo ma znaczenie. Okreslasz wartośc domu.
Ja w Warcie płace 270zł rocvznie. Suma ubezpieczenia 500tys.

Krzysiek

4. Data: 2010-09-07 19:09:30

Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 06.09.2010 19:55, Marek Dyjor wrote:
> ile płacicie za pełne ubezpieczenie od wszelkich katastrof i kataklizmów oraz od
> kradzieży?

Jak Ci juz napisano metraż nic nie znaczy. Rozpiętośc cen, nawet dla normalnych
(tj. nie rezydencji) domów, jest tak duża (300-2000), że podawanie konkretnych
cen raczej nie ma sensu.
Ważne na ile zadeklarowałeś wartość ruchomości, nieruchomości, zakres
ubezpieczenia itp.
Zwykle większość ceny stanowi ubezpieczenie od włamania, a to jest akurat bardzo
różne liczone w różnych firmach.
Dodatkowe czynniki wpływające na cenę to:
- ogrodzenie, domofon, rolety, alarm (w tym czy ma np. powiadomienie lub
połączenie z firmą ochroniarską)
- czy ruchomości mają być ubezpieczone na kwotę odtworzeniową, czy z faktury +
amortyzacja (w uproszczeniu)
- w jakiej strefie zagrożenia włamaniem stoi dom ( w tym czy ma bezpośrednie
sąsiedztwo)
- czy chcesz OC (ewentualnie OC na psa)
- liczba lat "bezwypadkowości"

Co ciekawe przy propozycji ubezpieczenia od powodzi (6.6zł :-o ) agent nawet nie
wnikał czy dom stoi na wałach Wisły, czy 30 metrów nad lustrem wody.

Przy bardzo podobnych stawkach firmy rywalizują też usługami dodatkowymi
(assistance (ślusarz, dekarz, hydraulik, szklarz itp.), hotel w razie potrzeby
opuszczenia domu, OC obowiązujące poza domem itd.)

Artur Lipowski

Sprzedaż mieszkania przez pośrednika
Wybór alarmu
Ciepla woda w mieszkaniu