Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania

1. Data: 2010-09-06 19:18:36

Temat: Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania
Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym wybielać?
Jak? Do proszku, sam wybielacz, do płukania?
Jakich uzywacie wybielaczy? Co polecacie?

Czego użyć do wybielania:
- białych szarzejących i ciemniejących ręczników (grube frotte), piorę je
90°
- koszul białych kiedyś, co je można prać w 60°
- koszul białych kiedyś, co to na metce mają 40°
- koszul ze "stretchem", takich rozciagających się, bo te piorę na wszelki
wypadek niezniszczenia w 30°
- ręczniki "scierowe" kuchenne (pewnie bawełna), też je prawie gotuję na 90°

A może to kwestia proszku? Jakich użyć by białe było białe?
Używam żelu Persil GelSensitive oryginał z niemiec (od 20 do 95°), Vizir do
koloru oraz Vizir do białego (30-90°) konfekcjonowane w PL.

Że ręczniki mi szarzeją - jakoś się /z bólem/ godzę. Ale koszule wyglądają
źle.

Z pwodów dwóch pozwalam sobie crosspostowac ten watek na kuchnię:
- pytam o ręczniki używane w kuchni ;)
- na pl.rec.kuchnia chyba więcej Pań niż na pl.rec.dom, a liczę na Pań pomoc

Pytam, bo sam jestem, i nie wiem.

2. Data: 2010-09-06 20:16:07

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - pytam o ręczniki używane w kuchni ;)
> - na pl.rec.kuchnia chyba więcej Pań niż na pl.rec.dom, a liczę na Pań

to dziwne, że szarzeją. Ja nie używam wybielaczy i nie piorę w tem. 90st.
Może nie przestrzegasz zasady pranie białe i kolorowe osobno?
Dzielny jesteś :)

kiwiko

3. Data: 2010-09-07 16:08:00

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sam jestem pisze:

> Czego użyć do wybielania:
> - białych szarzejących i ciemniejących ręczników (grube frotte), piorę
> je 90°

Najlepiej wygotowac jednak w garze w proszku z dodatkiem białego vanisha.

> - koszul białych kiedyś, co je można prać w 60°
> - koszul białych kiedyś, co to na metce mają 40°
> - koszul ze "stretchem", takich rozciagających się, bo te piorę na
> wszelki wypadek niezniszczenia w 30°

Wszystkie powyższe prać oddzielnie.
Tzn. śnieżnobiałe oddzielnie od tych z wzorkami itp. Do każdego prania
miarkę białego vanisha.

> - ręczniki "scierowe" kuchenne (pewnie bawełna), też je prawie gotuję na
> 90°

Jak ręczniki - wrzuć do gara i wygotuj.

> A może to kwestia proszku? Jakich użyć by białe było białe?

Przede wszystkim to kwestia segregowania prania. Białe to białe, reszta
to "białe" ale z kropkami, paskami, aplikacjami, błękitne itp. niefarbujące.
Od lat tak segreguję i białe koszule, koszulki tudzież bielizna są białe
jak nowe.

> Używam żelu Persil GelSensitive oryginał z niemiec (od 20 do 95°), Vizir
> do koloru oraz Vizir do białego (30-90°) konfekcjonowane w PL.

Ja używam różnych, co to je z Niemiec od czasu do czasu przywiozę.

E.

4. Data: 2010-09-07 16:38:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

Zawsze może używać zestawu środków do prania firmy Amway.
Wspaniałe efekty.

5. Data: 2010-09-08 08:02:16

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "E." <e...@o...pl> wrote in message
>
> Zawsze może używać zestawu środków do prania firmy Amway.
> Wspaniałe efekty.

wspaniale ceny

6. Data: 2010-09-08 08:59:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> wspaniale ceny

Jeżeli patrzysz na cennik. A omijasz wiedzę, że są to środki wysoko
skoncentrowane, bierzesz łyżkę SA8 (proszek do prania) podczas aby uzyskać
podobny efekt musisz wziąć 5 łyżek innego proszku + Calgon. To trzeba
wypraktykować. Tym bardziej, że są odplamiacze i proszki do zamaczania,
środki do prania odzieży niemowlecej i dziecięcej. Segregując pranie możesz
osiągnąć optymalne wypranie przy niewielkiej ilości środków, a więc i
kosztów.

7. Data: 2010-09-08 09:21:39

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> środki do prania odzieży niemowlecej i dziecięcej. Segregując pranie
> możesz osiągnąć optymalne wypranie przy niewielkiej ilości środków, a więc
Jassssssssssssssssssssssne...
Srodki wysokoskoncentrowane (o tym akurat wiem). Jest rowniez w sprzedazy
wiele innych srodkow )odplamiacze, wybielacze itp) tez w formie
skoncentrowanej i o wiele tansze a skuteczne. NIe musze Amwayowcom nabijac
kasy :P

8. Data: 2010-09-08 11:26:58

Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> środki do prania odzieży niemowlecej i dziecięcej. Segregując pranie
> możesz osiągnąć optymalne wypranie przy niewielkiej ilości środków, a więc

To ty płacisz?
Bo do niedawna wszystkim polecales magiczne nigdy-nie-konczące-się kule
zakupione raz za 8 złotych.

Podobno, jak zachwalałeś, prały wszystko, wybielały, krochmaliły i
uszlachetniały.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

9. Data: 2010-09-08 11:47:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sam jestem" <j...@v...pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> To ty płacisz?
> Bo do niedawna wszystkim polecales magiczne nigdy-nie-konczące-się kule
> zakupione raz za 8 złotych.

Nadal używam. Są w porządku.

10. Data: 2010-09-13 11:07:34

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli patrzysz na cennik. A omijasz wiedzę, że są to środki wysoko
>skoncentrowane, bierzesz łyżkę SA8 (proszek do prania) podczas aby uzyskać
>podobny efekt musisz wziąć 5 łyżek innego proszku + Calgon.

Ale po co ten Calgon?

ubezpieczenie domu ok 120m2
Sprzedaż mieszkania przez pośrednika
Wybór alarmu