ubiór a upały

11. Data: 2006-07-28 13:14:53

Temat: Re: ubiór a upały
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message
news:eacf4f$8rh$1@inews.gazeta.pl...
(...)
> i jeszcze dobrze pamietac, by nosic rzeczy luzniejcze niz obcisle

raczej odpowiedni rozmiar. w luzniejszym wyglada sie jeszcze
barzdiej grubo.

iwon(K)a

12. Data: 2006-07-28 13:58:28

Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

s...@v...pl napisał(a):
> Witam
> Mam następujący problem. Jestem chłopakiem w wieku 20-lat,
> posiadającym otyłość (przy 190 cm wzrostu, waga 102 kg). A teraz
> przyszły upały i nie wiem jak się ubrać aby było chłodno i aby
> nie straszyć innych swoim wyglądem? W waszej opini jak powinienem
> chodzi ubrany w domu, a jak po mieście? Jeżeli będą potrzebne
> jeszcze jakieś informacje to chętnie podam. Prosze o pomoc.
> Pozdrawiam K. W.

A jak myślicie powinienem chodzić w krótkich spodenkach? ( nogi mam
troszeczke grube ale za to mocno owłosione) Jak idę ulicą to wszyscy
faceci są ubrani w krótkie spodenki a mnie jest tak troche przykro.
A drugie pytanie to jak się ubrać w takie upały aby być
pociągającym dla dziewczyn? (bo akurat szukam dziewczyny)

otarcia od butów
jakie buty
juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Dionet.pl