ubytki w gresie szkliwionym

następny post »
From: marg <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: ubytki w gresie szkliwionym
Date: Tue, 02 Jan 2007 12:16:42 +0100

Spadł mi podczas wirowania z pralki dość duży klucz francuski...pech
chciał, że pięknie się odbił i w dwóch miejscach wyrzeźbił mi w
płytkach okrągłe wżery średnicy ok 3-4 mm, do tego centralnie na środku
łazienki. Nie chce nam się tego odkuwać, ma wiec pytanie - czy jest
jakiś patent, żeby to jakoś zaszpachlowac jakimś ustrojstwem, żeby nie
napychał się w to brud. Płytki są jasne i jednolite, na razie tego nie
widać, ale jak gres zajdzie brudem to będą dwie plamy szpecące podłogę.
Z góry dzięki za info

Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<