ubytki w gresie szkliwionym

1. Data: 2007-01-02 11:16:42

Temat: ubytki w gresie szkliwionym
Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadł mi podczas wirowania z pralki dość duży klucz francuski...pech
chciał, że pięknie się odbił i w dwóch miejscach wyrzeźbił mi w
płytkach okrągłe wżery średnicy ok 3-4 mm, do tego centralnie na środku
łazienki. Nie chce nam się tego odkuwać, ma wiec pytanie - czy jest
jakiś patent, żeby to jakoś zaszpachlowac jakimś ustrojstwem, żeby nie
napychał się w to brud. Płytki są jasne i jednolite, na razie tego nie
widać, ale jak gres zajdzie brudem to będą dwie plamy szpecące podłogę.
Z góry dzięki za info

Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

2. Data: 2007-01-03 09:34:03

Temat: Re: ubytki w gresie szkliwionym
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakiś patent, żeby to jakoś zaszpachlowac jakimś ustrojstwem, żeby nie
> napychał się w to brud.

Spróbuj zalać jakimś lakierem bezbarwnym lub żywicą, ale widać to niestety
będzie :-(

kostka granitowa
Expres Ciśnieniowy Krups - opinie.
Lodowka do 1200 zl
Kominek i swąd w domu.
Naczynia do gotowania w kuchence mikrofalowej