uginające się panele

1. Data: 2008-12-01 18:36:00

Temat: uginające się panele
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Położyłem bezklejowe panele na piance 3mm. Niestety chodząc po podłodze
czuję nierówności podłogi - podłoga nie jest idealna, ale bez przesady. Na
razie nie ma mebli, więc nie ma obciążenia. Czy jest szansa, że panele
"ułożą" się i bezie względnie stabilna?

pozdr.

2. Data: 2008-12-01 21:52:30

Temat: Re: uginającesię panele
Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czuję nierówności podłogi - podłoga nie jest idealna, ale bez przesady. Na
> razie nie ma mebli, więc nie ma obciążenia. Czy jest szansa, że panele

Przyzwyczaisz sie. Ja sie przyzwyczaiłem. 10 lat i się nie ułożyły to chyba się
już nie ułożą.

3. Data: 2008-12-02 13:21:42

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

P wrote:

> [...]
> bez przesady. Na razie nie ma mebli, więc nie ma obciążenia. Czy jest
> szansa, że panele "ułożą" się i bezie względnie stabilna?

za cienki podkład + nierówna podłoga...

niestety - przed ułożeniem paneli trzeba wyrównać podłoge...

4. Data: 2008-12-02 14:58:44

Od: "es-q" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Położyłem bezklejowe panele na piance 3mm.
Tak jak napisał Tomek. Przyzwyczaisz się po jakimś czasie.
Ja tez to miałem.
Nie przejmuj się urządź dobra zabawę Sylwestrowa na nowej podłodze i będzie
"git'
Pzdr.

Kamera cyfrowa-wybór
blat kuchenny narożny
Czym zaimpregnowac kanty szafek kuchennych?
dzięcioł i elewacja
Pojemniki próżniowe Vacco i Valira