uleczalny homoseksualizm

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 19:35, Fragi pisze:

> Widocznie to lubisz.

zeby tylko
--
gazebo

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 20:05, Ikselka pisze:

> To bardziej prozaiczne być musi - facio się nie myje 33333-]

po dwoch tygodniach brud sam odpada

--
gazebo

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-15 o 17:35, Fragi pisze:

> To teraz sobie to przeczytaj po kolei, włącznie z cytatami powyżej, i
> wyjaśnij, dlaczego napisałaś tak, jak napisałaś:
>
> "No proszę! Chyba jednak IQ dla świata ważniejsze."

Dom wariatów! Na pierwszym piętrze biorą wszystko do siebie, a na drugim
trzeba tłumaczyć, co poeta miał na myśli. ;-P

Trochę mi niezręcznie, ale spróbuję:
Otóż Chiron wyraził przekonanie, że poziom EQ w społeczeństwie maleje, a
IQ rośnie, które to zjawisko z pewnością zapędzi ludzi _z_powrotem_ na
drzewa. Na co XL wystąpiła z protestem, że jej wrażenie jest wręcz
przeciwne, że poziom inteligencji spada drastycznie (z kontekstu
wnioskuję, że miała tu na myśli IQ, bo inaczej protest wyrażony słowem
cyt. "rili?" nie miałby sensu). Którą to obserwację XL Fragi poparła,
dodając obawę o dalsze losy świata, obawę - dodajmy - wynikającą ze
spadku tejże inteligencji (kontekst). Podkreślę - obie (XL, Fragi) nie
podjęły tematu spadku EQ i wynikających z niego zagrożeń. Stąd mój
skromny wniosek, opatrzony kwantyfikatorem _chyba_ (NB partykułą): "No
proszę! Chyba jednak IQ dla świata ważniejsze.". Dodam - wniosek
nieuderzający w nikogo osobiście, jak to się co poniektórzy obawiać
zaczęli, choć dalece _subiektywny_.

Dziękuję za uwagę i chyba żegnam już Państwa.

Ewa

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-15 o 17:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-14 23:10, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Przepraszam.

Nie musisz. Jak dla mnie, to nawet lepiej.

Ewa

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-14 o 23:34, Fragi pisze:

> A skąd ten pomysł o strachu??

Wyluzuj.

Ewa

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> _subiektywny_.
>
> Dziękuję za uwagę i chyba żegnam już Państwa.

Również życzę dobrej nocy

--

Chiron

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 21:50:20 +0200, Chiron napisał(a):

> Również życzę dobrej nocy

I OBY NIEJEDNEJ 3-)
--

XL http://tiny.pl/gqpzr

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 21:32:06 +0200, FEniks napisał(a):

> Wyluzuj.

Nie ja tu o strachu napisałam, więc i nie ja powinnam się wyluzować :)

M.

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2015 22:21, Fragi pisze:

> Nie ja tu o strachu napisałam, więc i nie ja powinnam się wyluzować :)

nie zaluj sobie, pierdolnij sie na bungie

--
gazebo

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2015 21:26:44 +0200, FEniks napisał(a):

> Dom wariatów! Na pierwszym piętrze biorą wszystko do siebie, a na drugim
> trzeba tłumaczyć, co poeta miał na myśli. ;-P

Rzeczywiscie dom wariatów :) Powinnam była przewidzieć, że tutaj należy
swoje słowa i opinie tłumaczyć kilka razy, bo nie wszyscy za pierwszym
zrozumieją... No i komentować należy każde zdanie i słowo oddzielnie, w
przeciwnym razie wypowiedź komentującego może zostać błędnie odebrana (o
tym niżej).

> [...]
> IQ rośnie, które to zjawisko z pewnością zapędzi ludzi _z_powrotem_ na
> drzewa. Na co XL wystąpiła z protestem, że jej wrażenie jest wręcz

Tak, ale najpierw _przyznała_ _rację_, że poziom _EQ_ stopniowo _spada_.
Szkoda, że to pominęłaś, bowiem była to częśc całości wypowiedzi, do której
się odnosiłam.

> że poziom inteligencji spada drastycznie (z kontekstu
> wnioskuję, że miała tu na myśli IQ, bo inaczej protest wyrażony słowem
> cyt. "rili?" nie miałby sensu). Którą to obserwację XL Fragi poparła,

Tak, poparłam _całą_ wypowiedź Ikselki. _Całą_. Czyli, że spada poziom EQ
(zdanie Chirona i Ikselki) i IQ (zdanie Ikselki), i wyraziłam obawę o
dalsze losy świata. Żenujące, że muszę to tłumaczyć.
BTW Myślę sobie, że jeśli to człowiek będzie miał wpływ na koniec świata,
jakkolwiek by miał on wyglądać, to niestety z powodu zbyt niskiego EQ, a
nie IQ. Takie jest moje skromne zdanie.

> dodając obawę o dalsze losy świata, obawę - dodajmy - wynikającą ze
> spadku tejże inteligencji (kontekst). Podkreślę - obie (XL, Fragi) nie
> podjęły tematu spadku EQ i wynikających z niego zagrożeń.

Ponieważ odniosłam się do _całości_. Do spadku EQ i IQ.
Nie pierwszy raz ma miejsce taka sytuacja. Jeśli wypowiem się pod całą
wypowiedzią/wymianą zdań, moje słowa przypisywane są jedynie do ostaniego
zdania/słowa wypowiedzi osoby, której wypowiedź komentuję. Tak było w wątku
o Komorowskim chociażby. A wymiana zdań pomiędzy osobami, to nie jedno
zdanie, a całość. Może to i mój błąd, nie wiem, ale czasami komentuję
całośc na samym dole, bez rozdrabniania się na poszczególne wypowiedzi
poprzedników. Zwłaszcza, że z powyższymi spostrzeżeniami odnośnie spadku EQ
się całkowicie zgadzałam.

> Stąd mój
> skromny wniosek,

Nie taki skromny :) No i ze sporą dozą satysfakcji w wydźwięku :)

> [...]
> proszę! Chyba jednak IQ dla świata ważniejsze.". Dodam - wniosek
> nieuderzający w nikogo osobiście, jak to się co poniektórzy obawiać

Moim zdaniem, nikt się tutaj tego nie obawiał. Po prostu nastąpił, w moim
odczuciu, totalny brak zrozumienia, i brak chęci zrozumienia, tego, co
druga osoba miała rzeczywiscie na myśli. Ponieważ, nie wiem z jakiego
powodu, nie traktuje się tu poważnie wyjaśnień drugiej strony, jeśli
dojdzie do jakiegoś nieporozumienia. Prędzej dochodzi wówczas do
przepychanek. Dla mnie to niepojęte.

> choć dalece _subiektywny_.

Wiadomo, że subiektywny.

> Dziękuję za uwagę i chyba żegnam już Państwa.
>
> Ewa

Pozdrawiam,
M.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!