uleczalny homoseksualizm

11. Data: 2015-04-20 20:27:52

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:55352f64$0$8380$65785112@news.neostrada.pl...
> Któż lepiej zaświadczy od tego, który sam zaznał:

Chiron, ale Ty jesteś naiwny.

12. Data: 2015-04-20 20:47:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemol
To nie naiwność to zbrodniarze, bo od 50 lat wiadomo jak kończą się " terapie"
homoseksualistów;

Tym razem mój wpis będzie inny. Jest on oparty na moim zawodowym i naukowym
doświadczeniu. Tu i teraz chcę się wypowiedzieć jako - co prawda emerytowany, ale
jednak - profesor w zakresie dwu specjalności: medycyny (pediatrii, medycyny
młodzieżowej i seksuologii) oraz pedagogiki.
Bodźcem dla mojej wypowiedzi są niestety powtarzane dość często poglądy o
"wyleczalności" homoseksualizmu, o jego psychicznym uwarunkowaniu.

Osób uwarunkowanych biologicznie nic nie jest w stanie zmienić. Uwarunkowanie jest
trwałe, jednoznaczne i wszelkie metody "terapii" zawodzą.

"Nachalna" terapia bywa tragicznie szkodliwa. Każdy, kto ma jakieś w tym zakresie
doświadczenie, musi przyznać, że wiąże się ona z wywoływaniem stanów depresyjnych,
wpędzaniem ludzi w traumatyzujące sytuacje. Niekiedy prowadzi do zamachów
samobójczych. Już pół wieku temu zachodni psychiatrzy i seksuolodzy sugerowali że
"wyleczenie" polega na pogodzeniu się ze swoją sytuacją i ułożeniem sobie
satysfakcjonującego życia osobistego. Mówiono: lepszy żywy homoseksualista niż martwy
- samobójca - osobnik heteroseksualny.

http://www.tokfm.pl/blogi/cicer-cum-caule/2013/03/le
czenie_homoseksualistow_nachalna_terapia_bywa_tragic
znie_szkodliwa_niekiedy_prowadzi_do_zamachow_samoboj
czych_marzy_mi_sie_by_nikt_nie_krzywdzil_zwlaszcza_m
lodziezy_podejrzewanej_o_sklonnosci_homoseksualne_pr
obami_terapii/1

13. Data: 2015-04-20 21:00:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 20:47, glob pisze:
> Przemol
> To nie naiwność to zbrodniarze, bo od 50 lat wiadomo jak kończą się " terapie"
homoseksualistów;

homoseksualizm to orientacja a nie parafilia, co oznacza że jest
wrodzony, a nawet parafilii nie można uleczyć, co najwyżej można ją nabyć.

14. Data: 2015-04-20 21:11:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

homoseksualizm to orientacja a nie parafilia, co oznacza że jest
wrodzony, a nawet parafilii nie można uleczyć, co najwyżej można ją nabyć.

Natura nie tworzy zboczeń, to kultura represji tworzy zboczeństwa, islam, katolicyzm,
dodatnia korelacja.
Homoseksualizm jest normalny i naturalny, terapie zdowych ludzi kończą się zgonami.
Katolickie sekty dokładnie zdają sobie sprawę z konsekwencji takich pseudoterapii,
tym samym większość współczesnych psychiatrów postuluje o zmianę DSM, iż homofobia
jest poważną chorobą psychiczną bo prowadzi do mordowania niewinnych ludzi.

15. Data: 2015-04-20 21:29:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> Homoseksualista może najwyżej nawrócić się na czystość, chyba że jest
> biseksualistą

Przeczytaj uważnie. Ba! W Holandii jest słynna na cały świat klinika- chwalą
się dużą skutecznością w leczeniu homoseksualizmu. To nie jest prawda, że
homoseksualizm jest nieuleczalny. Prawda jest taka, że jest tak samo
nieuleczalny jak np alkoholizm. Niewielu się udaje- ale ja sam znam co
najmniej kilkunastu niepijacych już 20 i więcej lat.

--

Chiron

16. Data: 2015-04-20 21:29:57

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 21:29, Chiron pisze:
> [...]
> tak samo nieuleczalny jak np alkoholizm. Niewielu się udaje- ale ja sam
> znam co najmniej kilkunastu niepijacych już 20 i więcej lat.

A czy heteroseksualizm jest wyleczalny?

17. Data: 2015-04-20 21:32:17

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak samo nieuleczalny jak np alkoholizm. Niewielu się udaje- ale ja sam
> znam co najmniej kilkunastu niepijacych już 20 i więcej lat.

oni sie nie wyleczyli, oni nie pija, a encefalopatia twoim przyjacielem

--
I'm comin' to get you

18. Data: 2015-04-20 21:33:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A czy heteroseksualizm jest wyleczalny?

A czy zdrowie jest wyleczalne? Tak, jak zaczniesz jest celowo niszczyć

--

Chiron

19. Data: 2015-04-20 21:36:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-20 21:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Z alergii też leczą?

20. Data: 2015-04-20 21:37:38

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 21:33, Chiron pisze:

> A czy zdrowie jest wyleczalne? Tak, jak zaczniesz jest celowo niszczyć

To wyobraź sobie że w kraju doszli do władzy radykalni geje.
Każą Ci się wyleczyć z heteroseksualizmu i przejść na facetów.

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!