uleczalny homoseksualizm

211. Data: 2015-04-24 18:14:15

Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 18:04, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A to wielbłądem go będziesz ścigał?

212. Data: 2015-04-24 18:14:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 17:56, obywatel gazebo uprzejmie donosi:

Nie mam czułka z okiem trzecim.

213. Data: 2015-04-24 18:15:33

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 17:59, Chiron pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

%87

> No ale czemu promiskuityzm, i to taki, że kilkuset partnerów nie jest
> rzadkością- dotyka w ogromnej większości homoseksualistów? Nawet ci,
> którzy mają "stałe" pary, nie stronią od częstego bzykania na boczku.
> Rozumiesz- mieszka sobie facet z facetem, ale nie ma dla nich niczego
> złego w tym, że wyczyszczą kapelusz kilku innym panom. No ale- chcą
> sobie niszczyć życie- ich sprawa. Byle nie propagowali takiego stylu życia

Lęki, lęki i jeszcze raz lęki, Chiron.
Nie rozumiem Twojego lęku przed 'zarażeniem homoseksualizmem'.
Że ktoś zarazi Twoje dzieci a może wnuki czy coś ...
Albo czyjeś dzieci ...

Niestety mam zdecydowanie za małą wiedzę i doświadczenie, by ogarnąć
tę sytuację. Mogę tylko w pewnym stopniu odczuwać, to co podajesz,
ale ni cholery nie mam pojęcia w jakim etapie Twojego życia
pod wpływem jakich osób, zdarzeń, przypadków powstało w Tobie
poczucie ogromnego zagrożenia dla Twojej niezależności seksualnej.
Mogę mniemać tylko, że skoro jako największe zagrożenia
lokujesz w pedofilii oraz w 'propagowaniu stylu życia'
to stawiam na problemy w okresie wczesnego dojrzewania.
Tak sobie gadam ... Wybacz.

214. Data: 2015-04-24 18:16:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 17:56, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Na razie równolegle zacząłem Masters Of Sex no i oczywiście na bieżąco
> GoT. Uff, że WD s05 odfajkowane ...

GoT to mi się musi przynajmniej z połowę uzbierać, bo nie lubię za
każdym razem pół odcinka ogarniać, kto z kim śpi.

> No nie wyrabiam, nie wyrabiam się ...

Nie chcesz znać mojej pełnej bieżącej listy aktualności... hłe hłe

215. Data: 2015-04-24 18:17:01

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 17:58, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-24 16:08, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Z byle kim to już jakoś w szczególny sposób eliminuje heteryków?
> Wzruszasz mnie.

Qra, opowiadaj !

216. Data: 2015-04-24 18:18:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 18:03, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:

> Wiesz co mnie stawia ? Widok młodej, ładnej, gołej baby ;)

Nic dziwnego że stara się starzeje...

> Chociaż fakt, że w pewnym sensie 'uwielbiam' z Tobą dyskutować właśnie
> o homoseksualizmie trochę mnie zastanawia :)

To niedługo też zaczną leczyć.

217. Data: 2015-04-24 18:19:14

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-24 o 18:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-24 15:51, obywatel zażółcony uprzejmie donosi:
sta-podkresla-ze-teologia-ciala-jana-pawla-ii-miala-
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> Mnie to w takich okolicznościach przypominają Ptaki ciernistych krzewów.

Rodzice ogladali. ja byłem za mały.
Chamberlain jako samonieokreślony ksiądz czy coś ... I biedna kobieta.

A strzeliłby sobie terapię i proszę, mielibyśmy szczęśliwe zakończenie.

Trafiłem ?
Mam tylko mgliste pojęcie o czym ten serial był ...

218. Data: 2015-04-24 18:20:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> dzieci adoptowane (niemowleta) odbiera sie tak aby te starsze przebywajace
> w osrodku nie widzialy tego, a przynajmniej te przypadki, o ktorych wiem,
> mam nadzieje, ze to regula ogolnopolska zeby chronic uczucia tych
> starszych

Skąd Ty masz swoje informacje?! Powtórzę: wejdź na forum tego typu- to
zobaczysz, że piszesz coś bardzo...odosobnionego. Dzieciak najpierw jest
brany przez "nowych" rodziców w różne miejsca (zoo, spacery, teatr, etc).
Potem- sporo zależy od dyrektora i sędziego rodzinnego- dziecko jest
zabierane na kilka- kilkanaście dni. Rodzice są obserwowani- jak wszystko
jest ok- zaczynają się formalności (minimum pół roku). Jak dyrektor jest ok-
to w tym momencie- choć nieformalnie- dziecko praktycznie na stałe
przechodzi do tej rodziny. W międzyczasie zaś- jest szkolone przez inne
dzieci z bidulca. I to tak, że później przyszli rodzice często mają z tego
powodu poważne problemy.

Piszesz o niemowlętach. To jeszcze co innego. Jeśli matka zrzekła się
dziecka- to zrobiła coś dobrego. Bo praktycznie od razu można mu szukać
rodziny. Niestety- matki często podrzucają anonimowo dzieci. Wobec takiego
dziecka nie można wszcząć przez 2 lata żadnej procedury adopcyjnej. I- nie
wiem, może gdzieś taki bidulec jest- ale z tego, co wiem- to są to osobne
bidulce dla takich niemowlaków.

--

Chiron

219. Data: 2015-04-24 18:21:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-24 17:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> Rozumiesz- mieszka sobie facet z facetem, ale nie ma dla nich niczego
> złego w tym, że wyczyszczą kapelusz kilku innym panom.

Muszę zapytać zaprzyjaźnioną lesbę, co z nią nie tak.
Może w życiu płodowym za długo była wystawiona na ekspozycję hormonów
homosiowych.

220. Data: 2015-04-24 18:21:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
olbrzymi-wplyw-na-jego-nawrocenie

> Z byle kim to już jakoś w szczególny sposób eliminuje heteryków?

Nie mam niczego wspólnego z Twoim wzruszeniem

--

Chiron

Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani
Na stos, na stos, czarownica!!!