update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]

następny post »
From: "Xeper" <xeper1[at]wp[dot]pl_@tojuz.nie>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: update [bylo:Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka]
Date: Sun, 12 Jun 2005 13:54:57 +0200

Dzien Dobry,

> Zarowka sie zarzy pomimo, ze w pomieszczeniu jest 23C - po zgloszeniu
serwis
> Boscha potwierdzil, ze jest "cos nie tak" i pracownik serwisu pojawi sie w
> przyszlym tygodniu.
> Mam nadzieje, ze uda sie mu usunac te usterke - dam info po jego wizycie.

Obiecalem dac info po wizycie technika z serwisu Bosch...

Technik przyjechal w umowionym terminie, jednak jedynie w celu
zweryfikowania zasadnosci zgloszenia.
Przez pierwsze 15 minut staral sie wmowic mi, ze wszystko jest OK - dopiero
kilka bardziej stanowczych slow sprawilo, ze stal sie bardziej nastawiony na
rozwiazanie problemu.

Stanelo na tym, ze przyjedzie jeszcze raz i wymieni modul sterujacy
zalaczaniem zarzenia zarowki, tak aby sprzet dzialal zgodnie z instrukcja.

I jeszcze jedna rzecz: w instrukcji jest napisane, ze zarzenie dziala gdy
temp pomieszczenia jest nizsza niz 20C i jest wlaczona funkcja "super
chlodzenia". Technik zarzekal sie, ze zarowka ma sie zarzyc niezaleznie od
ustawionej temp chlodziarki czy tez wlaczenia "super chlodzenia" - czyli
inaczej niz jest to napiane w instrukcji...
Kto ma racje - technik czy instrukcja?

--
Serdecznie Pozdrawiam
Wojciech <Xeper> Gawronski