urządzenie MAGIC BULLET z TvMarket -proszę o opinie

1. Data: 2004-12-20 16:34:38

Temat: urządzenie MAGIC BULLET z TvMarket -proszę o opinie
Od: "Roj" <r...@k...pl[wytnij_to]> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was kupił może to "cudo" :) i podzieli się opiniami na jego
temat. Urządzenie MAGIC BULLET
http://www.tvmarket.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=274

1. Data: 2004-12-30 16:01:09

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roj wrote:
> Czy ktoś z was kupił może to "cudo" :) i podzieli się opiniami na jego
> temat. Urządzenie MAGIC BULLET
> http://www.tvmarket.pl/tshop.asp?ac=IZD&ID=274
>
> Pozdrawiam

A może lepszy jest "Merlin 1-2-3" (bo na pewno jest prawie dwukrotnie
tańszy i wygląda prawie identycznie)?
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0,38107212412594,9901533

Też czekam na jakieś opinie.

BTW. Czy ktoś już może kupował w Erlebnisladen.de?

Pozdrowienia
Ździho

1. Data: 2005-01-08 13:19:35

Temat: Re: urządzenie MAGIC BULLET vs. Merlin 1-2-3
Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc nikt z Was chyba nie ma tego urządzeia, więc musiałem kupić sam.
Zamówiłem koło tygodnia temu w Triway/Erlebnisladen i dzisiaj przyszło
pocztą.

Właśnie otworzyłem paczkę z Merlinem 1-2-3 i jest dokładnie to co na
zdjęciu, w całkiem solidnym wykonaniu.

Wygląda identycznie jak Magic Bullet, tylko jest trochę inny komplet
naczyniek, nie ma na przykład 4 "kufli" do koktaili, ale za to jest
"kielich" koktailowy oraz wkładka z mikro-sitkiem do robienia soków oraz
dwa małe naczyńka zamiast jednego, jak w MB.

Tu jest zdjęcie Magic Bulleta:
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0,38107212412594,9901529

a tu Merlina:
http://www.erlebnisladen.de/cgi-bin/internationalsho
p/iboshop.cgi?showd600!0,38107212412594,9901533

A tu jest spot reklamowy Merlina:
http://wsteleshop.cshop.at/images/wsteleshop/Videos/
Merlin/Merlin_II_59Euro_WM9_128.wmv

Co do właściwości użytkowych to pewno chwilę mi zajmie sprawdzenie
wszystkich możliwości tego cuda.

W każdym razie M123 jest dużo tańszy od MB a ma, moim zdaniem, bogatsze
funkcje.

Podzielcie się informacją gdyby ktoś też kupił coś takiego. Możemy się
wymieniać swoimi przepisami. :-)

Ździho

Disclaimer: Nie jestem przedstawicielem handlowym Merlina ani niczego
innego! Ani nie mam z nimi powiązań finansowych. :-)

1. Data: 2005-01-08 13:40:14

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asterek wrote:

> [...]
p/iboshop.cgi?showd600!0,38107212412594,9901533

> Też czekam na jakieś opinie.
>
> BTW. Czy ktoś już może kupował w Erlebnisladen.de?

Pierniki -twarde jak diabli :(
buraki
BZZZ BZZ ALARM - pierniczki w stanie zagrożenia! ;-)
wędzenie...
Enchiladas (Wielkie żarcie)