makowiki

1. Data: 2004-12-20 18:25:02

Temat: makowiki
Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was wie jak to to się robi?

pozdrawiam,
lolka

1. Data: 2004-12-20 22:25:59

Temat: Re: makowiki
Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

loretta napisał(a):
> Czy ktoś z Was wie jak to to się robi?
>
> pozdrawiam,
> lolka

Czy chodzi o makówki?? Bo tytuł jakiś taki niewyraźny :)

Jeśli o to chodzi to już śpieszę z przepisem . A mianowicie tak (
niestety zawsze jest robione na oko, więc nie jestem w stanie poddać
proporcji ):

Składniki:
zmielony dwukrotnie mak
bakalie ( rodzynki , migdały.....i co kto woli)
miód
mleko
kokos
bułka

miód wlać do garnka i zagotować, dodać mak i bakalie oraz odrobinę
mleka.Wszystko razem zagotować. Ma być z tego gęsta masa. Układać w
małych miseczkach warstwami mak i "kromki" z bulki. Posypac kokosem,
zostawić do wystygnięcia i do lodówki.

Podawać schłodzone i można polać adwokatem.

Smacznego i pozdrawiam
--
Patrycja

1. Data: 2004-12-21 00:30:25

Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Scelina" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy chodzi o makówki?? Bo tytuł jakiś taki niewyraźny :)

Patrycja, dzięki za przepis, brzmi smakowicie i chyba się skuszę na Święta
makówki zrobić.
Nie są to na pewno jednak makowniki. Makowniki jada się na Litwie. Było to
coś z makiem podobno pływające w zupie po śledziach. Może ktoś coś takiego
kosztował?
Nie wiem nawet czy to to jest dobre, ale mnie sam pomysł polączenia maku i
śledzi zaskoczył

lola

urządzenie MAGIC BULLET z TvMarket -proszę o opinie
Pierniki -twarde jak diabli :(
buraki
BZZZ BZZ ALARM - pierniczki w stanie zagrożenia! ;-)
wędzenie...