gotowanie na parze - jak ?

1. Data: 2004-12-20 18:32:30

Temat: gotowanie na parze - jak ?
Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

można jakieś techniczne nowinki i rozwiązania amatorskie ?
jak dotąd radziłem sobie tak, że do garnka wlewałem nieco wody i wstawiałem
podstawkę, a na nia folię z gotowaną potrawą, względnie wrzucałem wszystko
do siatki na frytki.

1. Data: 2004-12-20 22:26:45

Temat: Re: gotowanie na parze - jak ?
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "swiatowid" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wstawiałem
> podstawkę, a na nia folię z gotowaną potrawą, względnie wrzucałem

to ja kupiłem gdzieś pół roku temu specjalną podstawke do tego typu
gotowania
w cenie 15 ziko
pochodź po supermarketach napewno znajdziesz

1. Data: 2004-12-20 22:52:34

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"swiatowid" <s...@n...pl> wrote in message
> [...]
> podstawkę, a na nia folię z gotowaną potrawą, względnie wrzucałem wszystko do

Nowinki...

Moja babcia miala taki cymes - taki durszlag/koszyk z nozkami - ktory stawiala na dno

garnka. Ta sama babcia mila inny podobny wichajster z dziurkami ktory wieszalo sie
pod pokrywka garnka. Babcia byla z ruskiego zaboru, ktory - jak wiadomo - w
wynalazkach techniki daleko zostawial w tyle zarowno Prusakow jak i poddanych
milosciwie nam panujacego Cysorza Golicji i Glodomorii oraz samyj Austrii.

A od stuleci mozna kupic bambusowe "koszyczki/podstawki" do parowania - potrawy
parowane w tychze nabieraja dosyc specyficanego posmaku.

Z tego co sie orientuje wszystkie ww "wynalazki" sa w dalszym ciagu ogolnie dostepne
w sklepach z garnkami, etc...

1. Data: 2004-12-21 20:32:39

Od: "swiatowid" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A od stuleci mozna kupic bambusowe "koszyczki/podstawki" do parowania -
> potrawy parowane w tychze nabieraja dosyc specyficanego posmaku.

pierwsze słysze - jak to wygląda ???

> Z tego co sie orientuje wszystkie ww "wynalazki" sa w dalszym ciagu
> ogolnie dostepne w sklepach z garnkami, etc...

w moim mieści padło już co najmniej 50% tychże a reszta ma skąpy asortyment.

makowiki
urządzenie MAGIC BULLET z TvMarket -proszę o opinie
Pierniki -twarde jak diabli :(
buraki
BZZZ BZZ ALARM - pierniczki w stanie zagrożenia! ;-)