Data: 2003-07-11 10:00:23
Temat: usprawnienia obsługi niepełnosprawnych w urzędach i instytucjach
Od: "Karol Mysiukiewicz" <w...@N...gazeta.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Witam!
W Środę w Jarocinie odbyło się seminarium na temat: „usprawnienia obsługi
niepełnosprawnych klientów w urzędach i instytucjach publicznych”.
Dlatego też mam do Was prośbę napiszcie jak byście chcieli być obsługiwani.
Ja na np. mam inne wymagania niż ktoś na wózku, czy niewidomy lub głuchy.
Jest taki pomysł by przeszkolić w biurze obsługi klienta osobę w znajomości
języka migowego.
Jest też tam podjazd dla wózków, a jakie mogą być ułatwienia dla
niewidomych, czy innych niepełnosprawnych. Bo jest tyle rodzajów
niepełnosprawności, ilu w ogóle jest niepełnosprawnych, a każdy ma inne
trudności.
Jednak nie ma poręcze sygnalizatorów schodów, napisów brajlowskie na
drzwiach.
Proszę tym odezwijcie się, bo to może pomóc w tworzeniu biura obsługi
klienta i niepełnosprawnego też
W powiecie Jarocińskim chcą nam pomóc, to powiedzmy im jak.
Zdrówko
Wenza (Karol Mysiukiewicz)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|