uszkodzenie swietlowki kompaktowej

1. Data: 2005-12-29 21:39:37

Temat: uszkodzenie swietlowki kompaktowej
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie to nie iwem jak objawia sie uszkodzenie swietlowki kompaktowej...
dzis wlaczylem lampe w ktorej jest taka swietlowka... po prostu nie
swieci... wkrecilem inna zarowke i swiecie... czy swietlowka psuje sie po
prostu w taki sposob ze przestaje swiecic? i tyle? jak zwykla zarowka? czy
tez inne obajwy... moja swietlowka to roczny brilux, spisywal sie dotad
doskonale (ale juz nie jest na gwarancji) :(

2. Data: 2005-12-29 23:34:15

Temat: Re: uszkodzenie swietlowki kompaktowej
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin napisał(a):
> [...]
> tez inne obajwy... moja swietlowka to roczny brilux, spisywal sie dotad
> doskonale (ale juz nie jest na gwarancji) :(
Pomijajac uszkodzenia mechaniczne (latwo rozbic rurki) to bardzo czesto
wystepuje uszkodzenie w momencie wlaczania - czasem slychac 'strzelenie'
i smierdzi, czasem nic nie slychac. Naprawialnosc - teoretycznie
mozliwa, ale zabawa z rozebraniem (a zwlaszcza zabawa ze zlorzeniem) nie
warta tej swietlowki.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2005-12-30 05:49:08

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesto przepala sie, czy peka drucik w jednej z elektrod w srodku rurki.
Mozna spróbowac (przy zalaczonej swietlówce !) popukac w nia, czesto
"zlapie" i jakis czas swieci. Ja tak reanimuje juz kilkakrotnie mojego 8
letniego Philipsa i jakos nadal swieci,.
J.

ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio - problem?
Snaige-117
OT: dracena
Whirlpool - serwis
Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)