Jak sie pozbyc rybikow ?

1. Data: 2005-12-30 07:53:29

Temat: Jak sie pozbyc rybikow ?
Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegos czasu w roznych miejscach widuje w domu rybiki (kilkumilimetrowe
ciemne pelzajace glizdy nocne - wiec to chyba to). No i chcialbym sie tego
pozbyc. W jaki najlepiej sposob to zrobic ? Aby nie bylo szkodliwe i mialo
dzialanie dlugotrwale a nie za 3 dni wroca do mnie od sasiada.

Fantom
fut : pl.rec.dom

2. Data: 2005-12-30 08:23:25

Temat: Re: Jak sie pozbyc rybikow ?
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> writes:

> [...]
> pozbyc. W jaki najlepiej sposob to zrobic ? Aby nie bylo szkodliwe i mialo
> dzialanie dlugotrwale a nie za 3 dni wroca do mnie od sasiada.

Rozłożyć pojemniki z trutką. Jest do wyboru kilka, różnych
producentów. Działają miesiąc i dłużej.

MJ

3. Data: 2005-12-30 09:26:57

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> Rozłożyć pojemniki z trutką. Jest do wyboru kilka, różnych
> producentów. Działają miesiąc i dłużej.

A właśnie - temat wraca na grupę z regularnością godną wpisania
do FAQ, niemal za każdym razem grupowicze polecają płytki Globol
(czy jakoś tak). Czy to są jakieś specjalne płytki na owady
biegające? Bo już kilka razy szukałem tego po hipermarketach i
widziałem jedynie płytki globol przeciwmolowe, to chyba nie to?
Na rybiki na ogół nie ma albo nic, albo najwyżej różności Raida w
sprayu, które owszem są dobre, ale doraźnie, a doraźnie to ja
wolę sie kapciem posłużyć, przynajmniej ekologiczniejszy jest.

J.

4. Data: 2005-12-30 09:39:09

Od: "/\\/\\ichau Smoczyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantom wrote:

> Witam
> Od jakiegos czasu w roznych miejscach widuje w domu rybiki
> (kilkumilimetrowe ciemne pelzajace glizdy nocne - wiec to chyba to). No i
> chcialbym sie tego pozbyc.

A po co? Są zupełnie nieszkodliwe.

> W jaki najlepiej sposob to zrobic ? Aby nie
> bylo szkodliwe i mialo dzialanie dlugotrwale a nie za 3 dni wroca do mnie
> od sasiada.

Pozbycie się ich może być bardziej szkodliwe niż same rybiki...

--
/\/\ichau, msmoczyk [malpka] wp [kropa] pl
http://www.nocnyrzepin.prv.pl

5. Data: 2005-12-30 09:57:45

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> writes:

> [...]
> płytki globol przeciwmolowe, to chyba nie to? Na rybiki na ogół nie ma
> albo nic, albo najwyżej różności Raida w sprayu, które owszem są

Ja stosuję nie płytki, tylko pojemniczki z trutką specjalnie na rybiki
(plaskate pudełeczka o rozmiarach powiedzmy 6x6x1 cm albo podobnych, z
otworkami, w środku jest trutka). Kiedyś kupowałem firmy Bayer, teraz
mam nie pamiętam jakie. Nie w każdym sklepie niestety mają.

MJ

6. Data: 2005-12-30 10:24:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.12.2005, o godzinie 10.39.09, na pl.rec.dom, /\/\ichau Smoczyk
napisał(a):

> A po co? Są zupełnie nieszkodliwe.
<ciach>
> Pozbycie się ich może być bardziej szkodliwe niż same rybiki...

Możesz bliżej?

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2005-12-30 11:09:57

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Dec 2005, Michal Jankowski wrote:

> [...]
> otworkami, w środku jest trutka). Kiedyś kupowałem firmy Bayer, teraz
> mam nie pamiętam jakie. Nie w każdym sklepie niestety mają.

A jest na nich napisane coś na temat oddziaływania na zwięrzęta domowe
typu koty?

Pozdrawiam,

Alojzy

8. Data: 2005-12-30 11:23:06

Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się ich nie pozbędę, bo kot ma co robić w nocy.

9. Data: 2005-12-30 11:35:05

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:

> A jest na nich napisane coś na temat oddziaływania na zwięrzęta domowe
> typu koty?

Nie pamietam. Sprawdze za nastepnym razem. Natomiast jedno jest pewne:
nie znajduje w zadnym dostepnym miejscu zwlok rybikow - one zra
trucizne i ida zdechnac gdzies precz. Wiec zjedzenie zatrutego rybika
przez kota jest malo prawdopodobne.

MJ

10. Data: 2005-12-30 16:12:14

Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej jest przestac chodzic boso. Rybiki zywia sie ludzkim naskorkiem.
Powodzenia i pozdrawaim serdecznie

uszkodzenie swietlowki kompaktowej
ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio - problem?
Snaige-117
OT: dracena
Whirlpool - serwis