dotyczy cyfry

1. Data: 2005-12-30 09:36:15

Temat: dotyczy cyfry
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ przeprowadzam się na wies a tam nie ma kablowki , musialam zalozyc
cyfre + czy jest mozliwosc podlaczyc ja do kilku telewizorow w roznych
pokojach i jak?
AniaP

2. Data: 2005-12-30 09:59:19

Temat: Re: dotyczy cyfry
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna P." <p...@i...pl> writes:

> Ponieważ przeprowadzam się na wies a tam nie ma kablowki , musialam
> zalozyc cyfre + czy jest mozliwosc podlaczyc ja do kilku telewizorow

Mozna, ale wszystkie telewizory beda odbierac w danej chwili ten sam
program.

MJ

3. Data: 2005-12-30 10:50:03

Od: "J.G." <n...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ przeprowadzam się na wies a tam nie ma kablowki , musialam
> zalozyc cyfre + czy jest mozliwosc podlaczyc ja do kilku telewizorow w
> roznych pokojach i jak?
> AniaP

http://moto.allegro.pl/search.php?string=spliter&cat
egory=5117&description=1&country=1

4. Data: 2005-12-30 14:25:43

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.G." <n...@w...com> napisał

> http://moto.allegro.pl/search.php?string=spliter&cat
egory=5117&description=1&country=1

Kolega J.G. zaproponował rozgałęźnik uprawnień karty, ale to i tak wymaga
posiadania dwóch dekoderów. Warto zapoznać się z poniższym materiałem:
http://www.dipol.com.pl/faq01.htm

Netgater

Jak sie pozbyc rybikow ?
uszkodzenie swietlowki kompaktowej
ekspres cisnieniowy Rowenta Adagio - problem?
Snaige-117
OT: dracena