utrata przytomności z biegunką

1. Data: 2007-09-29 16:53:29

Temat: utrata przytomności z biegunką
Od: Gerard <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Wczoraj moja 11-letnia córka wieczorem zaczęła się skarżyć na silny ból
brzucha. Po chwili również na pulsowanie w głowie, drętwienie języka,
mdłości, pieczenie w klatce piersiowej. Wystąpiła gwałtowna biegunka i w
ciągu kilku minut utrata przytomności. Dziecko miało otwarte oczy ale
nie można było nawiązać kontaktu. Stan całkowitej utraty przytomności
trwał ok 20-30 sekund lecz czas braku kontaktu trochę dlużej. Ciężko
określić dokładnie bo byłem w dużym stresie. Teraz dziecko jest w
szpitalu. Ma być zrobione usg i w pon eeg. Dotychczas ustalono nadmiar
leukocytów 25000 i glukozy 270 oraz spadek potasu związany z
odwodnieniem podczas biegunki. Bóle brzucha nadal są i luźny stolec.

Bardzo proszę o jakieś wskazówki i rady bo nie wiem co dalej robić.:(
pozdrawiam serdecznie.

2. Data: 2007-09-29 17:05:30

Temat: Re: utrata przytomności z biegunką
Od: " Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerard <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> odwodnieniem podczas biegunki. Bóle brzucha nadal są i luźny stolec.
>
> Bardzo proszę o jakieś wskazówki i rady bo nie wiem co dalej robić.:(

Witam od razu nie jestem lekarzem ale
Po kolei
Glukoza czyli cukier wynosi 280 norma to 90
Dlatego mogła strącić przytomność to morze być początek cukrzycy
Podejrzewam ze nastąpiło jakieś zatrucie albo zapalenie jelit na tle tego ze
jest za dużo
Co robić zdać się na lekarzy niech porobią wszystkie badania
Potas zawsze przy biegunce spada

3. Data: 2007-09-29 17:07:44

Od: " Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gerard <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> leukocytów 25000 i glukozy 270 oraz spadek potasu związany z
> odwodnieniem podczas biegunki. Bóle brzucha nadal są i luźny stolec.

Bardzo dobrze zrobiłabyś opisując twój problem na tej stronie

4. Data: 2007-09-29 17:15:39

Od: Gerard <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dobrze zrobiłabyś opisując twój problem na tej stronie
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=22

Wielkie dzięki.

5. Data: 2007-09-29 17:49:35

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 29 Sep 2007 17:05:30 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jacek Tusuński, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Glukoza czyli cukier wynosi 280 norma to 90

Skad masz ta norme?
A utrata przytomnosci nie nastepuje przy cukrze 280...

Do autora watku - ja bym koniecznie domagala sie jeszcze tomografii glowy -
wrecz bym o to powalczyla lub zalatwila prywatnie.
Koniecznbie zrobilabym jak najszybciej badanie kalu, posiew - bo moze to
zatrucie jakimis bakteriami - ich jady moga czesto wywolywac zaburzenia
neurologiczne.
A grzyby? Twoja cora nie jadla ich ostatnio?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2007-09-29 19:53:06

Od: Gerard <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> neurologiczne.
> A grzyby? Twoja cora nie jadla ich ostatnio?

Zapomnialem z tego wszystkiego napisać że zjadła camebert tuż przed tym
atakiem.Wykombinowałem więc wstrząs anafilaktyczny.
Kał na posiew zrobiony, czekamy.

Jak argumentować zrobienie tomografi ?

7. Data: 2007-09-29 19:53:22

Od: Gerard <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2007-09-30 11:32:27

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerard" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odwodnieniem podczas biegunki. Bóle brzucha nadal są i luźny stolec.
>
> Bardzo proszę o jakieś wskazówki i rady bo nie wiem co dalej robić.:(

Nie jestem lekarzem - to tak na początek. Postanowilam napisac zeby Cie
moze troszeczke uspokoic. Otoz dziewczyna mogla zwyczajnie zemdlec z powodu
bólu brzucha przy biegunce. Ja tak czasem mam - zatruję się jakimś świństwem
na mieście, czy przylepi mi się jakaś skórka od śliwki (ogólnie mam dość
wrażliwy brzuch) i zwykle jak już dolecę do toalety, to w tym ataku biegunki
robi mi się słabo, czarno przed oczami, dwa razy zemdlałam. Słabo robiło mi
się też z bólu przy ataku kamieni nerkowych,czy jak się po prostu bardzo
mocno uderzyłam - niektórzy już tak mają. Oczywiście trzeba małą dokładnie
przebadać, ale może nie ma co panikować...
Zdrówka córce życzę!

9. Data: 2007-09-30 19:46:35

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 29 Sep 2007 21:53:06 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Gerard, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Zapomnialem z tego wszystkiego napisać że zjadła camebert tuż przed tym
> atakiem.Wykombinowałem więc wstrząs anafilaktyczny.

Mozna by to brac pod uwage - ale on sam raczej nie mija, Twoja corka sama
doszla do siebie?

> Jak argumentować zrobienie tomografi ?

Utrata przytomnosci i to nie zwykle omdlenie (otwarte oczy), byc moze napad
padaczkowy (skoro chca zrobic eeg to lekarze tez raczej biora to pod
uwage), chwile wczesniej skarzenie sie na dretwienie jezyka, jakies dziwne
pieczenia.
Az nadto - moim zdaniem.
Ale to drogie dosyc badanie i czesto lekarze go nie zlecaja z tego powodu.
Trzeba powalczyc.

10. Data: 2007-10-01 15:57:17

Od: Gerard <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna by to brac pod uwage - ale on sam raczej nie mija, Twoja corka sama
> doszla do siebie?

Sama odzyskała przytomność a zaraz potem było pogotowie i dostała
zastrzyk z hydrocortizonu i clemastinu.

marszczenie się opuszków palców :P
Spuchnięte jądro po zoperowanej przepuklinie
Zwapnienie Szyszynki
nadciśnienie, kołatanie
[HELP]Brak apetytu, krwawienie z nosa u 2 latka ... ?