uzależnienie od miesa?

41. Data: 2004-01-03 22:31:29

Temat: Re: uzależnienie od miesa?
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:bt77kn$7l1$1@opal.futuro.pl pisze:

> Ponieważ mój organizm nie toleruje alkoholu w większej ilości, to
> jestem zadowolony z tego, że odżywiam się w sposób najlepszy!

O, to tak, jak ja! Ostatnio mialem wesolosc po jednym Gingersie, a bylo to
moje pierwsze piwo ("piwo"?) od lat nastu :)

42. Data: 2004-01-03 23:58:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bt7fob$8f9$1@inews.gazeta.pl...

> O, to tak, jak ja! Ostatnio mialem wesolosc po jednym Gingersie, a bylo to
> moje pierwsze piwo ("piwo"?) od lat nastu :)

Więc obaj żywimy się (Wg Kwaśniewskiego) najlepiej, w przeciwieństwie do
odpowiadających w tym wątku optymalnych!;)))

Pozdrawiam,
Adam

43. Data: 2004-01-04 10:15:15

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Więc obaj żywimy się (Wg Kwaśniewskiego) najlepiej, w przeciwieństwie do
> odpowiadających w tym wątku optymalnych!;)))

Można to sobie tak tłumaczyć ;))))

Slawek

44. Data: 2004-01-04 11:20:01

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hoody napisał:

> Kto nie pije, ten donosi ;)))

szkoda ze nie zacytowales CALEJ moje wypowiedzi. Zreszta- moge i
donosic, wszyscy beda pic, przyjmowac kalorie a ja bede spalac-Hafsa,
ktora zawsze musi znalezc dobra strone kazdej sytuacji ;-)))

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

45. Data: 2004-01-04 11:59:09

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedlug autora teorii o grupach krwi ci z grupa A powinni byc wege,
> ma im taka dieta sluzyc najlepiej.
> Mozna smialo miedzy bajki wlozyc teorie o grupach krwii.

hehe
No to by się zgadzało, ja mam grupę A i jestem wege, i do mięsa mnie nie
ciągnie:-) Ale to chyba nie przez grupę krwi:-p tylko z obrzydzenia do
trupów, zarówno ludzkich, jak i zwierzęcych;-p Chyba że to obrzydzenie jest
spowodowane grupą krwi właśnie?:-p

pzd. Wiedźma

46. Data: 2004-01-04 12:23:27

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> szkoda ze nie zacytowales CALEJ moje wypowiedzi.

Faktycznie. Do CALOSCI zabraklo dwoch krotkich slowek:
"od dzis" :) (czyli od wczoraj)

> Zreszta- moge i donosic

ile juz od wczoraj donioslas? ;) i na kogo? ;)
(no offence)

Pozdrawiam szczegolnie mocno!
H.

47. Data: 2004-01-04 12:40:15

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hoody napisał:

> ile juz od wczoraj donioslas? ;) i na kogo? ;)
> (no offence)

Eh, nie bylo na kogo, i komu.
Wieczorem wrocila rodzina z 3 pizzami.No tak, a ja na diecie.Nie
skusilam sie, bo pizza mi wybitnie szkodzi :-(

> Pozdrawiam szczegolnie mocno!

Szczwegolnie mocno dziekuje i pozdraiwam Hafsa

48. Data: 2004-01-04 15:27:07

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wegetarianin nie powinien pić alkoholu nawet na Sylwestra.

Ale z Ciebie sknera Lechu. Przecież dla Ciebie tez starczy. :-)

Sowa - i jej całkiem wydolna wątroba. :-)

49. Data: 2004-01-04 17:16:50

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiedzma napisał:

> [...]
> trupów, zarówno ludzkich, jak i zwierzęcych;-p Chyba że to obrzydzenie jest

Widzisz, ja mam "O" - najchętniej wsuwałabym tatar - jak byłam w ciąży
nie wchodziłam do mięsnego, bo mnie aż ślinianki piekły. Mój były mąż
miał A - przez 7 lat nie tylał mięsa, jajek ani ryb. Jak tylko zaczął
podjadać mięso i jajka ode mnie zaczęły się problemy ze zdrowiem - po 2
latach apiat wrócił na wege i było ok. U mnie było odwrotnie - próba
przejścia na wege zakończyla się totalnym fiaskiem - drgawek dostawałam
na widok mięsa (z pożądania) ;)

Eulalka

50. Data: 2004-01-04 18:39:37

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> latach apiat wrócił na wege i było ok. U mnie było odwrotnie - próba
> przejścia na wege zakończyla się totalnym fiaskiem - drgawek dostawałam

Ja mam A i nie trawie wiekszosci surowych produktow roslinnych.
Za to na low-carbs czuje sie swietnie :)
Tatar rulezz!

pzdr
Hoody

witam