wanno-prysznic

1. Data: 2016-03-03 10:50:54

Temat: wanno-prysznic
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu (1-5 lat) widziałem taką koncepcję - połączenie wanny i
prysznica http://www.smartdsgn.com/innowacje/wanno-prysznic/
Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

2. Data: 2016-03-03 16:41:12

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

N moj gust cena bedzie taka ze zbudowanie wiekszego domu zeby zmiescila sie normalna
wanna i normalna kabina wyjdzie taniej

3. Data: 2016-03-03 18:59:10

Temat: Re: wanno-prysznic
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-03 10:50, obywatel BQB uprzejmie donosi:
> [...]
> Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
> nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

Ktoś, kto wydumał, że toto jest funkcjonalne i "daje możliwość
umieszczenia na małej przestrzeni bez ograniczenia powierzchni
funkcjonalnej pomieszczenia", chyba był oderwany od rzeczywistości
(dobre ziele zażywał).

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

4. Data: 2016-03-04 09:08:14

Od: "bim.eu" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 3 marca 2016 10:51:12 UTC+1 użytkownik BQB napisał:
> [...]
> Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
> nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

drzwi do wanny też "od biedy" łączą wannę z prysznicem
https://www.youtube.com/watch?v=skzrModbv_o

5. Data: 2016-03-04 09:23:31

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-03 o 10:50, BQB pisze:
> [...]
> Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
> nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

A nogi jak się myje? Tam się nie da przychylić.

6. Data: 2016-03-04 09:26:21

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
> nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

to już wolałbym coś takiego. Też jest wanna i prysznic
http://www.stylowalazienka.pl/pl/p/Kabina-prysznicow
a-Rio-Maxi-Plus-PRAWA-z-hydromasazem-TRANSPORT-GRATI
S-/2114

7. Data: 2016-03-04 19:53:33

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś się orientuje, czy to jest już gdzieś produkowane normalnie, a
> nie na zasadzie drogiego i niesprawdzonego prototypu?

Zajebista kapsuła na podróż na Marsa. Można się bez obaw popuścić przy
starcie.

--
Irokez

8. Data: 2016-03-04 20:37:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Mar 2016 09:23:31 +0100, adam napisał(a):

> A nogi jak się myje? Tam się nie da przychylić.

Jak ktoś TYLKO nogi myje, no to wystarczy koryto :-D

9. Data: 2016-03-05 13:29:37

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-04 o 09:08, bim.eu pisze:

> drzwi do wanny też "od biedy" łączą wannę z prysznicem
> https://www.youtube.com/watch?v=skzrModbv_o

Czy ja tam dobrze widzę cenę w okolicach 1500 ojro?

Czemu mnie to nie dziwi, że to Niemce?

Pozdrawiam,
MW

10. Data: 2016-03-05 13:32:37

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-04 o 09:26, adam pisze:

> to już wolałbym coś takiego. Też jest wanna i prysznic
> http://www.stylowalazienka.pl/pl/p/Kabina-prysznicow
a-Rio-Maxi-Plus-PRAWA-z-hydromasazem-TRANSPORT-GRATI
S-/2114

Tym to można w kosmos polecieć.

Pozdrawiam,
MW