wartość małżeństwa dla mężczyzny

21. Data: 2003-09-08 10:26:37

Temat: Re: wartość małżeństwa dla mężczyzny
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Qwax straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> A gdzie nie ma więzi tam 'nie ma sensu'

A dlaczego?

puchaty

22. Data: 2003-09-08 10:31:23

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> może znaleść się ta trzecia osoba,
> która się wpieprza.

Zawsze ! ale co to ma do papierka?

Dla wpieprzającej się osoby "małżeństwo to nie kalectwo"

Pozdrawiam
Qwax

23. Data: 2003-09-08 10:33:00

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze sakramentalny wymiar małżeństwa.
> Dla osób wierzących jest to ważne i warto nad tym się
zastanowić.

To nie jest grupa pl...sekty!!

Pozdrawiam
Qwax

24. Data: 2003-09-08 10:37:25

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Qwax straciła widać kontakt z nadświadomością popełniając:

> Pomyśl!

Oto co się dzieje gdy tylko zaczynam myśleć:
http://www.complex.com.pl/~rodzynek/n-mozg.htm

:-(((

puchaty

25. Data: 2003-09-08 11:22:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości
v...
> Istota Qwax straciła widać kontakt z nadświadomością
popełniając:

> Do papierka nic. Ale do więzi. Gdzie jest więź tam jest
niebezpieczeństwo,
> że może się ona zerwać (za przyczyną osób trzecich na
przykład)

A gdzie nie ma więzi tam 'nie ma sensu'
i znowu to nie zależy od papierka.

Pozdrawiam
Qwax

26. Data: 2003-09-08 11:29:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Istota Qwax straciła widać kontakt z nadświadomością
popełniając:

> A dlaczego?

Pomyśl!

Qwax

27. Data: 2003-09-08 11:48:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

careloss napisal:

>Powiedz jak to jest z tym przyjeciem. To jakies takie ewenementalne
>z jednej strony, ze jest na 'weselu' tylko 12 osob,

Ja co prawda nie cherokee ;) (bo to chyba ona pisala), ale ciezko mi sie
powstrzymac od odpisania ;)

W moim otoczeniu (mieszkam w Niemczech, ale mam wokol siebie rowniez wielu
cudzoziemcow) male przyjecia weselne sa calkiem normalne.
W ciagu ostatniego roku slub wziely 5 osob i tak:

1. slub cywilny + zadnego przyjecia (to byla tylko formalnosc)
2. slub cywilny + obiad w restauracji w gronie panstwo mlodzi, swiadkowie,
rodzice
3. slub koscielny + przyjecie w restauracji na jakies 20 osob
4. ja sama mialam slub w stylu: my + swiadek + osoba udzielajaca slubu
5. slub koscielny + przyjecie na 80 osob (to w Polsce, bo w Niemczech tylko
bardzo bogatych ludzi stac na cos takiego ;) )

la mnie wiec 'ewenementem' jest wesele w stylu 'zastaw sie, a postaw sie' ;)

>Co ciekawsze najpewniej w ogole nie bedzie na nim rodzicow
>jednej strony (sic). Niestety - takie zycie.

Na moim slubie NIKOGO nie bylo, ale nie sadze, ze to zrujnowalo mi zycie ;)
Rodzice i tesciowie ogladali przez internet ;)

>Zalezy nam, zeby czuc, ze jestesmy po slubie, a nie wiem czy
>w przypadku takiego 'cichego' to sie tak wyraznie czuje.. (?)

mmm ? Jedyna roznica 'w czuciu' pomiedzy osobami, ktore mialy huczne wesele, a

tymi, ktore nie mialy, jest zwykle odczuwanie wiekszego zmeczenia przez osoby,
ktore wesele mialy ;)
A jesli do odczuwania czegos tam w stosunku do Twojej TZ jest ci niezbedne
wesele z cala ta otoczka, to ja bym sie na Twoim miejscu jeszcze powaznie
zastanowila...
BTW, kupiles juz pierscionek ?

>Moze sie myle, ale jakos tak bardzo roznie ludzie sie o tym
>pomysle wyrazaja.

Nie rozumiem, co Cie obchodzi, co INNI sadza o Twoich pomyslach. Gdybym JA sie
przejmowala, to az strach myslec, gdzie bym utknela ;)

iem, ze dla wielu osob huczne wesele jest spelnieniem ich marzen ('raz w zyciu

jestem najwazniejsza krolewna'). Zastanowcie sie, czy jest to WAM potrzebne do
szczescia czy nie, bo w sumie to jest najwazniejsze.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

28. Data: 2003-09-08 12:39:33

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Istota Qwax straciła widać kontakt z nadświadomością
popełniając:

> Oto co się dzieje gdy tylko zaczynam myśleć:
> http://www.complex.com.pl/~rodzynek/n-mozg.htm

A mówiłem że muszą być więzi ;-)))

> puchaty

A swoją drogą: mózg puch(at)nie!!!
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

29. Data: 2003-09-08 12:57:51

Od: Smok EKS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax napisał:
> Użytkownik "Grzegorz Nowak" <g...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:bjckn6$j8s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> NIE WARTO!

Latwiej zebrac manatki i sie wyniesc.

> i nie znajdziesz - bo nie ma go w "Małżeństwie" tylko w
> więziach między kochającymi się ludźmi.

Wiez wiezia a instytucja instytucja.

> Pozdrawiam
> Qwax
SmOK

30. Data: 2003-09-08 13:04:28

Od: Smok EKS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax napisał:

> zastanowić.
>
> To nie jest grupa pl...sekty!!

W zwiazku z tym nie pisz off topic reprezentujac sekte ateistow i
wolnomyslicieli.

> Pozdrawiam
> Qwax
SmOK

witam!!!
Szukam nazw producentów ciuszków dziecięcych
Kto może pomóc?
Naturalne planowanie rodziny
praca licencjacka-adopcja