wentylator przez ścianę, jak to sie robi

31. Data: 2012-08-05 14:12:54

Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

> cieknie
> est

> Normalne, je=BFeli kto=B6 ma inne zdanie i o=B6mieli si=EA przedstawi=E6 =
> sw=F3j=20
> punkt widzenia, to trzeba go zbluzga=E6 i o=B6mieszy=E6.
> Typowy polski palant.

Z tym że on ma rację. I nic na to nie poradzisz. Klimatyzator przenośny
bardziej służy temu żeby nie ciekło niż żeby obniżał temperaturę z 32 stopni
do 22.

32. Data: 2012-08-05 15:43:18

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <> wrote in message

| (nie)posianie wody biezacej tez do gustow zaliczysz?

Cóż tak słabo? Można było o dostępie do powietrza wspomnieć ;)
Słowem - pudło. Nie ta skala zjawiska. Bez wody nie da się żyć (lub trudno
bardzo, gdyby w mieście do bloku wiadra targać), bez klimatyzatora - bez
problemu.
Dlatego powtórzę - w Polsce bez klimatyzatora w domu da się żyć bez
problemu. Jeśli ktoś go chce mieć i ma, to kwestia gustu, ale nie jest to
rzecz, którą możnaby porównać do bieżącej wody.

| Split ma to do siebie, ze nie musi byc wywalany bo nie przeszkadza,
<...>

I to właśnie przeszkadza - przez ponad 9 miesięcy w roku na ścianie bądź
suficie wisi coś brzydkiego (tak, znów kwestia gustu), o co mój zwrok by się
potykał i to wlaśnie jest irytujące. Jeśli komuś to nie przeszkadza -
kwestia gustu.

| Bo jest taniej?

Pudło.
W blokach (a spora część ludzi w Polsce jednak mieszka w mieście i to
właśnie ludność miejska tak naprawdę ma największy problem z upałami czyli
zgodnie z Twoją teorią najbardziej porzebuje klimatyzatorów)... a więc w
blokach płaci się za ogrzewanie bez względu na to, czy zakręcisz wszystkie
kaloryfery i będziesz się podgrzewał klimatyzatorem czy nie.

| To czy cieknie to nie kwestia temperatury, ale coz, nie wszyscy szkoly
| koncza.

Ale to Twój argument, że klimatyzator jest niezbędny by w naszym klimacie
nie ociekać potem:
[cytuję]
"A, ze niby nie potrzebny w naszym klimacie to tez bzdura, niepotrzebny
bosmy
przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym..."
[koniec cytatu]

B.

P.S. A wycieczki osobiste... cóż... to kwestia... nie, tym razem nie
gustu... wychowania...

33. Data: 2012-08-06 11:13:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

>Normalne, jeżeli ktoś ma inne zdanie

Mozesz miec nawet zdanie, ze Ziemia jest plaska, ale musisz sie liczyc z
obsmianiem, typwy polski palancie.

34. Data: 2012-08-06 11:24:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości
> "Ghost" <> wrote in message

> Cóż tak słabo? Można było o dostępie do powietrza wspomnieć ;)
> Słowem - pudło. Nie ta skala zjawiska. Bez wody nie da się żyć

Mowa byla o biezacej wodzie, nie o wodzie.

> (lub trudno
> bardzo, gdyby w mieście do bloku wiadra targać),

acha, a tu delikatnie ukrywamy retorycznie manipulacyjke

> bez klimatyzatora - bez
> problemu.

A, rozumiem, wszystko co realizuje potrzeby ponad te wystarczajace do
przezycie to kwestia gustu. Coz, mysle, ze nie znajdziemy wspolnego jezyka.

> Dlatego powtórzę - w Polsce bez klimatyzatora w domu da się żyć bez
> problemu.

I sadzisz, ze 200 lat temu ludzkosc nie zyla na terenach, na ktorych obecnie
uzywa klimatyzatorow. Coraz lepiej.

> [...]
>
> I to właśnie przeszkadza - przez ponad 9 miesięcy w roku na ścianie bądź
> suficie wisi coś brzydkiego (tak, znów kwestia gustu),

Oczywiscie, i w tym wymiarze stojace gowno przenosnie jest "chyba
lepsiejsze".

> się

> Pudło.

Widze, ze lubisz to slowo stosowac dla zakrycia wrazenia jakie gluopty
wypisujesz.

> [...]
> blokach płaci się za ogrzewanie bez względu na to, czy zakręcisz wszystkie
> kaloryfery i będziesz się podgrzewał klimatyzatorem czy nie.

A to bzdura jest.

> [...]
> bosmy
> przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym..."

Tak, i jednak nadal nie kumasz, mimo wycieczki osobostej.

> P.S. A wycieczki osobiste... cóż... to kwestia... nie, tym razem nie
> gustu... wychowania...

Powyzej dowod, ze zsluszna byla. Powiem wiecej. Nie jest niczym zlym mylic
sie, ale tylko glupiec tkwi w bledzie. Co niniejszym czynisz.

Zieeew i plonk. Szkoda mojego czasu.

35. Data: 2012-08-06 12:27:40

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <> wrote in message

<...>
| Zieeew i plonk. Szkoda mojego czasu.

ROTFL.
Rzeczywiście szkoda mojego czasu.

B.

36. Data: 2012-08-06 22:04:11

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Aug 2012 12:25:09 +0200, Bożena napisał(a):

> [...]
> chyba, że się u nas zrobi "afryka" w co szczerze wątpię), to poszukiwania
> zaczęłabym właśnie od przenośnych z powodu, który wymieniłam - możliwość
> wywalenia go do piwnicy. Byc może po zbadaniu parametrów itp. zmieniłabym
> zdanie, ale szczęśliwa z tego powodu nie byłabym.
> Co zaś dotyczy funkcji grzania, to na plaster komu taka funkcja, jak się ma
> normalne i sprawnie działające ogrzewanie. W różnych hiszpaniach czy
> afrykach, owszem potrzebna, bo oni nie mają ogrzewania, ale w Polsce?
>
> W temacie potrzebności w naszym klimacie. Uważam, że nie jest potrzebny.

Ciekawe tylko dlaczego, w tym naszym klimacie, większość hoteli, lecznic,
banków, biur, restauracji, centrów handlowo-usługowych, salonów
fryzjersko-kosmetycznych itp. itd. zaopatrzona jest w klimatyzację...? :)

> Kwestia pocenia się jest kwestią bardzo indywidualną - z jednego cieknie
> strumieniami przy 23C, a inny nie ma problemu i przy 28C. Dla Ciebie jest
> przydatny, dla mnie nie... de gustibus...

Tu nie o cieknięcie chodzi, a o zwykły komfort życia. Ja upodobałam sobie
życie z klimatyzacją. Ale ja to i samochód z klimatyzacją preferuję ;) Taki
mam dziwny gust ;)

Pozdrawiam,
M.

37. Data: 2012-08-07 08:06:34

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2012-08-07 08:37:39

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

| Tu nie o cieknięcie chodzi, a o zwykły komfort życia. Ja upodobałam sobie
| życie z klimatyzacją. Ale ja to i samochód z klimatyzacją preferuję ;)
Taki
| mam dziwny gust ;)

Fragile,
ależ dokładnie o to mi chodzi, że każdy dobiera sobie ten komfort wedle
własnego upodobania.
Ty czujesz się dobrze w mieszkaniu z klimatyzacją, a ja się czuję komfortowo
w moim mieszkaniu bez klimatyzacji (żeby nie było, wiem, jak się mieszka z
klimą). W polskim klimacie jest mi dobrze bez klimy, dlatego nie widzę
powodu, aby się zgodzić z kimś, kto próbuje mi wmówić, że (jak każdy Polak)
koniecznie muszę mieć klimatyzator. To jest sprawa indywidualna. Po co mi
klima w domu? Skoro jej nie potrzebuję i uważam, że w Polsce klimatyzator
nie jest niezbędnym urządzeniem domowym. Jak ktoś chce mieć, to niech ma -
jego sprawa. Natomiast _nigdzie_ nie napisałam, że z tego powodu ten ktoś
jest dziwny - tak nie uważam.

Nie jestem przeciwniczką klimatyzacji jako takiej i nigdzie czegoś takiego
nie napisałam - w wielu miejscach jest ona niezbędna (miejsca publiczne,
transport publiczny itp.) i super, że jest. Natomiast uważam, że nie jest to
sprzęt "must have", który _musi być_ w każdym polskim _domu_.

Samochody wolę wyłącznie z klimatyzacją - w samochodzie jest ona niezbędna.
A szkoda - stare samochody są przepiękne...

Bożena.

39. Data: 2012-08-07 11:08:51

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena <newsowe@__gmail.com> napisał(a):

> [...]
>transport publiczny itp.) i super, że jest. Natomiast uważam, że nie jest to
>sprzęt "must have", który _musi być_ w każdym polskim _domu_.

Ja mam dom bez klimy i nawet jak temp. na zewnatrz jest powyzej
30stopni chocby i przez 2 tyg. to mam i tak w salonie 23-25, wiec
jak ktos twierdzi, ze klima to rzecz obowiazkowa to chyba musialo sie mu
sie od tego upalu cos w glowke stac.

40. Data: 2012-08-07 15:42:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bożena <newsowe@__gmail.com> napisał(a):
>
> jak ktos twierdzi, ze klima to rzecz obowiazkowa to chyba musialo sie mu
> sie od tego upalu cos w glowke stac.

Jak ktos twierdzi, ze tu pisza o jakichs obowiazkach "to chyba musialo sie
mu sie od tego upalu cos w glowke stac".

BTW z klima mam czasem 26 stopni i jest komfortowo, ale przy wylaczonej 23
stopnie potrafia byc malo przyjemne - nie, nie bede tlumaczyl dlaczego tak
jest, bo i tak przeinaczysz jak i powyzsze

Najciekawsze jet to, ze najwecej o tym, ze klima jest niepotrzebna wiedza
ci, ktorzy jej nie uzywaja.

Electrolux?
Osady ściekowe do ogrodu? - c.d.
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?