widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!

31. Data: 2012-05-17 13:05:52

Temat: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " skryba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jnooa3$2r6$1@inews.gazeta.pl...

> Czasami w okolicy dobranocki pszczółka Maja się objawia.

Siedzę sobie w poczekalni szpitala w Zakopanem i słyszę przez głośniki co
kilkanaście minut wywoływane nazwisko i numer gabinetu.
W pewnym momencie słychać " Pszczółka Maja, gabinet numer 1" Byście
widzieli miny wszystkich czekających. Jeden na drugiego się gapił i
zastanawiał się czy aby na pewno dobrze usłyszał.

Marek

32. Data: 2012-05-18 05:40:44

Od: " skryba" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
>
> Co prawda pszczół faktycznie mało coœ widzę, mimo że 200m ode mnie pasieka
> jest ale za to nadzwyczaj dużo widzę aktywnych ogromnuch bšków które uwijajš
> się jak mogš przy moich ogrodowych kwiatach. Widzę też od paru lat takie
> dziwne coœ co wyglšda jak skrzyżowanie muchy z osš. Jest koloru dosłownei
> sraczkowatego, ma długš tutkę i lata toto od kwiatka do kawiatka. Skoro lata
> do kwiatków to nie trafia pod łapkę na muchy.

Może to furczak gołąbek?
Pozdrawiam pogodnie
skryba

33. Data: 2012-05-18 06:52:14

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to furczak gołąbek?

Ooo nie nie. Patrzyłem na fotki furczaka. To co lata umnie to taka
sraczkowate wielkości dużej muchy.

Marek

Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
siatka na kreta