wiewiórka pospolita

1. Data: 2003-12-05 19:49:01

Temat: wiewiórka pospolita
Od: "yaras" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje pary wiewiorek pospolitych w celu reprodukcji i zasiedlaniu nowych
rewirów.

2. Data: 2003-12-05 20:56:24

Temat: RE: wiewiórka pospolita
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> poszukuje pary wiewiorek pospolitych w celu reprodukcji i
> zasiedlaniu nowych
> rewirów.

Zastaw więcierze.
Bogusław

3. Data: 2003-12-06 01:26:25

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

yaras <y...@w...pl> wrote:
> poszukuje pary wiewiorek pospolitych w celu reprodukcji i zasiedlaniu
> nowych rewirów.

cześć Noe!
gdzie się podziewałeś?

moon

4. Data: 2003-12-09 08:40:57

Temat: Re: RE: wiewiórka pospolita
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (=?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=)
napisał(a):
> (...)
>
> Zastaw więcierze.

Bogusławie, wybacz ale nie wiesz co czynisz.
cyt.
Art. 52. Kto:
1) zbiera, posiada, wytwarza, przechowuje lub wprowadza do obrotu
narzędzia i urządzenia określone w art. 53 pkt.5, a służące z
przeznaczenia do kłusownictwa,
[...]
5)sprawując zarząd z ramienia dzierżawcy, a w obwodach nie
wydzierżawionych z ramienia zarządcy, zezwala na polowanie
osobie nieuprawnionej do wykonywania polowania lub na przekroczenie
zatwierdzonego w planie łowieckim pozyskania zwierzyny,
6) pozyskuje inny gatunek lub w większej liczbie, niż przewiduje
upoważnienie wydane przez dzierżawcę lub zarządcę obwodu Łowieckiego
- podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
wolności do roku.

Art. 52a. Osoba, która znajduje narzędzia i urządzenia określone w
art. 53 pkt. 5, obowiązana jest:
1) podjąć podstawowe czynności aby nie stwarzały one dalszego zagrożenia
dla ludzi i zwierząt,
2) pozostawić je na miejscu,
3) powiadomić Policję, Państwową Straż Łowiecką, strażnika łowieckiego lub
innego przedstawiciela zarządcy lub dzierżawcy obwodu łowieckiego.
Art. 53. Kto:
[...]
4)poluje nie posiadając uprawnień do polowania,
5) wchodzi w posiadanie zwierzyny za pomocą broni i amunicji
innej niż myśliwska, środków i materiałów wybuchowych,
trucizn, karmy o właściwościach odurzających, sztucznego światła,
lepów, wnyków, żelaz, dołów, samostrzałów lub rozkopywania nor
i innych niedozwolonych środków,
6)nie będąc uprawnionym do polowania wchodzi w posiadanie zwierzyny
- podlega karze pozbawienia wolności do lat 5.
Prawo łowieckie.

Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2003-12-09 22:25:05

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Bogusławie, wybacz ale nie wiesz co czynisz.
> Pozdrawiam Jerzy

Jerzy wybrał się niepotrzebnie z tą uwagą.
:-) Bogusław

6. Data: 2003-12-10 01:18:42

Temat: Odp: wiewiórka pospolita
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yaras <y...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> poszukuje pary wiewiorek pospolitych w celu reprodukcji i zasiedlaniu
nowych
> rewirów.

Czy wiewiorki nie sa pod ochrona?

Elfir

7. Data: 2003-12-10 12:17:13

Temat: Re: RE: RE: wiewiórka pospolita
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):
> (...)
>
> Jerzy wybrał się niepotrzebnie z tą uwagą.
> :-) Bogusław

Nie popieram przymusowej eksmisji ani deportacji.
Ot co.
:-(
Pozdrawiam Jerzy

PS
Wiem, iż TY udowodniłbyś, że to sprzęt rybacki.
;-)
Ale pamietaj jeszcze o tym:
Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa
z dnia 6 stycznia 1995 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt
(Dz.U. Nr 13, poz. 65)
Na podstawie art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 16 października 1991 r.
o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 114, poz. 492, z 1992 r. Nr 54,
poz. 254 i z 1994 r. Nr 89, poz. 415) zarządza się co następuje;

§ 1.Uznaje się za podlegające ochronie następujące gatunki zwierząt,
zwane dalej "gatunkami chronionymi":
[...]
104) wiewiórka Sciurus vulgaris,
[...]
§ 2.1.W stosunku do gatunków chronionych - z zastrzeżeniem ust 2 -
zabrania się:
1) umyślnego zabijania, okaleczenia, płoszenia, chwytania,
oraz przetrzymywania i preparowania;

8. Data: 2003-12-10 13:56:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
> zabrania się:
> 1) umyślnego zabijania, okaleczenia, płoszenia, chwytania,

Ale jak z umyslnym rozmazaniem? O to chodzilo w pierwszym poscie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-12-10 14:05:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak z umyslnym rozmazaniem? O to chodzilo w pierwszym poscie.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Jak rozmnożysz, jeśli nie możesz złapać ?:-)

Pozdrawia paragrafem boletus

10. Data: 2003-12-10 15:07:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:br79ao$huv$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak rozmnożysz, jeśli nie możesz złapać ?:-)

Oczywiscie chodzilo mi o rozmnażanie, nie o rozmazanie, to ostatnie jest
zapewne nielegalne :-)

A odpowiadajac na pytanie Boletusa, one to robia same, nie trzeba ich
fizycznie zlapac. Trzeba jedynie zachecic do zamieszkania w odpowiednim
miejscu.

Pozdrowienia,
Michal

--