Program do projektowania ogrodow??

1. Data: 2003-12-05 17:48:30

Temat: Program do projektowania ogrodow??
Od: "Ania" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszkuje jakiegos programu do projektowania ogrodow? Bodajze w kwietniu do
"Muratora" dodawana byla plytka z takowym programem, ale niestety spoznilam
sie :( Czy moglby mi ktos polecic jakis program, albo powiedziec jak mozna
zdobyc ten z kwietniowego numeru?
Z gory dziekuje:)
__

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2003-12-05 18:25:57

Temat: Re: Program do projektowania ogrodow??
Od: "Azia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszkuje jakiegos programu do projektowania ogrodow?

Polecam Garden Composer 3D!!!

Bodajze w kwietniu do
"Muratora" dodawana byla plytka z takowym programem.

Ten programik akurat mnie baaaardzo rozczarował, jedynie baza roślin jest
bogata.

pozdrawiam
Asieńka

3. Data: 2003-12-06 21:29:31

Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Garden Composer 3D!!!
Gdyby Cie interesował to moge sie podzielić:-)

--
Pozdrawiam Karol

4. Data: 2003-12-06 21:36:02

Od: "Ania" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Maciejewski wrote:
> Gdyby Cie interesował to moge sie podzielić:-)

Hej:)
Bylabym bardzo zainteresowana tym programem.
Dzieki wielkie:)
___
pozdrawiam
Ania

5. Data: 2003-12-07 12:14:09

Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok pisz na priv bez "nospam"

--
Pozdrawiam Karol

6. Data: 2003-12-07 18:37:26

Od: "marta" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ze mna takze moglbys sie tym programem podzielic?? bylambym wdzieczna
pozdr
mm

Użytkownik "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bqthrf$gbl$1@nemesis.news.tpi.pl...

7. Data: 2003-12-07 19:38:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> czy ze mna takze moglbys sie tym programem podzielic?? bylambym wdzieczna

Radzilbym poczytac http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1806562.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-12-07 20:10:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radzilbym poczytac http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1806562.html
>
> Pozdrowienia,
> Michal

W kompoście chyba nie będą szukać ?:-)

Pozdrawia z nawozem boletus

9. Data: 2003-12-07 21:07:16

Od: j...@c...pl ("Jan P. Cieciński") szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> Radzilbym poczytac http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34317,1806562.html

No cóż, już starożytni Rzymianie mawiali "nieznajomość prawa szkodzi".
Nie ma powodu do strachu, bowiem w Polsce nielegalne używanie programów
komputerowych w domu, hobbystycznie nie jest przestępstwem.
Dla poprawy nastroju proponuję
ściagnąć sobie z mojej strony tapetę na pulpit z której wynika, że mamy
piracką wersję okienek i nie poddajemy się panice.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

10. Data: 2003-12-07 22:16:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

""Jan P. Cieciński"" <j...@c...pl> wrote in message

> No cóż, już starożytni Rzymianie mawiali "nieznajomość prawa szkodzi".
> Nie ma powodu do strachu, bowiem w Polsce nielegalne używanie programów
> komputerowych w domu, hobbystycznie nie jest przestępstwem.

Czy chodzi Ci o nieznajomosc prawa przez pana Wiesława Ciepiele z lubuskiej policji,
cytowanego w artykule ("Co ci grozi, jeśli masz na dysku pirackie programy, filmy i
muzykę w formacie MP3? - Nawet do dwóch lat więzienia.")? Wprawdzie potem
uspokaja: "W praktyce - przyznaje Wiesław Ciepiela z lubuskiej policji - skupiamy się
na hurtownikach. Ale żeby udowodnić im winę, musimy dotrzeć do odbiorców."

Niwatpliwie karalne jest sprzedawanie pirackich programow. Nie wiem, jak kwalifikuje
sie
ich bezplatne udostepnianie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

OT - plik w formacie pdf
nie na temat
samosia
C.d. Pomarańcza trójlistkowa
Beniamin- grzyb? -help! -dlugie troche...