winogrona

1. Data: 2003-03-26 18:05:35

Temat: winogrona
Od: "olka" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na działce chciałbym zasadzić szpaler winogron.
Posiadam nieukorzenione łozy kilku odmian i nie wiem czy posadzić je w
szpalerze bezpośrednio na miejscu stałym czy wcześniej ukorzenić je w
doniczkach.
Bardzo proszę o poradę.
______________ Miron
Zowirax ICQ#: 206748623 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

2. Data: 2003-03-26 19:46:25

Temat: Odp: winogrona
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik olka <o...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5sq52$re0$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> Posiadam nieukorzenione łozy kilku odmian i nie wiem czy posadzić je w
> szpalerze bezpośrednio na miejscu stałym czy wcześniej ukorzenić je w >

W doniczkach.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-03-27 08:12:59

Temat: Re: Odp: winogrona
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Mar 2003, Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik olka <o...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]

A ja sie nie odzywam.

Podr.

D.P.