wiosna = nowe buty + obtarcia ? CZY tak musi byc zawsze? ;(

From: "ilka" <i...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: wiosna = nowe buty + obtarcia ? CZY tak musi byc zawsze? ;(
Date: 4 May 2005 13:24:49 +0200

Kupilam sobie klapki na wiosne na dosc wysokim obcasie..no i zaczelo sie..
a konkretniej zime przechodzilam na plaskiej podeszwie w wygodnych boxerkach a
teraz wystarczylo ze przeszlam kilka metrow doslownie i mam cale palce
poobdzierane od nowych butow..
macie na to jakies sposoby?
nie wiem kiedy teraz powinnam je nalozyc znowu, czy zakleic palce pastrami i
chodzic na umor az sie rozchodza czy poczekac az sie rana zagoi i zrobic sobie
nowe obtarcia?
a moze czyms posmarowac buty zeby sie "zmiekły" ;)
Jak radzicie sobie z nowymi butami?
prosze o pomoc i bede wdzieczna za kazdza uwage

ilka