witam

1. Data: 2004-01-02 15:58:23

Temat: Re: witam
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bt44p2$mha$1@inews.gazeta.pl...

> a nie pisano wtedy jak byłas obecna o DO ????

Może właśnie pisano?
;)))

Pozdrawiam,
Adam

2. Data: 2004-01-02 15:59:37

Temat: witam
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę po przerwie, tak około 8 miesięcznej, wcześniej zjawiałam się
tu jako Kama-sama i czasem wypowiadałam na temat diety MM, teraz chętnie
wróciła bym do MM, ale mam małe problemy z kasą, a z tego co pamiętam MM
nie należy niestety do najtańszych... chyba że ktoś ma jakieś pomysły na
produkty MM w Częstochowie w miarę rozsądnej cenie, niestety nie stać mnie
na kupowanie osobno jedzenia dla siebie jak i dla mojego przyszłego męża, a
on zdecydowanie nie chcę schudnąć, poza tym pojawił się u mnie problem z
wrzodami więc z tego powodu odpadają u mnie diety związane z nie jedzeniem,
bo zaraz bardzo źle się czuję...
Jeśli ktoś ma pomysły na jakąś nie drogą, nie wymagającą głodzenia się
dietę bardzo proszę o pomoc

pozdrówka
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

3. Data: 2004-01-02 16:07:32

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości news:1lpown3pp076p.14nzryl7kc4tz$.dlg@40tude.net...
> Jeśli ktoś ma pomysły na jakąś nie drogą, nie wymagającą głodzenia się
> dietę bardzo proszę o pomoc

a nie pisano wtedy jak byłas obecna o DO ????

Slawek

4. Data: 2004-01-02 16:20:19

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Może właśnie pisano?
> ;)))

No to pierwsze kroki juz ma za sobą ;)))))))

Slawek

5. Data: 2004-01-02 16:22:22

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Jan 2004 17:07:32 +0100, na pl.misc.dieta, slawekusun napisał(a):

> a nie pisano wtedy jak byłas obecna o DO ????
>
> Slawek

DO... czy to Dieta Optymalna? jeśli tak to napewno pisano, ale odpada na
samym starcie, mój żołądek buntuje się na każdą większą ilość tłustego
jedzenia, nie tylko teraz, ale odkąd pamiętam... strasznie źle się po nim
czuję... chyba że DO ma coś niezbyt tłustego

Koko-sanka

6. Data: 2004-01-02 17:15:15

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koko-sanka" <K...@C...prv.pl.USUN_TO> napisał w
wiadomości news:8kydij8sevdm$.1hq3jrjt51e0x$.dlg@40tude.net...

> [...]
nim
> czuję... chyba że DO ma coś niezbyt tłustego

:) no pewnie jadłas kiedyś żółtko ??? samo jest tak suche ze trzeba je
domaślić ;) , a tak na poważnie to twój żóładek buntuje się na połaczenie
tłuszczów z duzą ilością węglowodanów , mozna zrezygnowac z tłusczów ale
mozna też ograniczyc węglowodany

Slawek

7. Data: 2004-01-02 17:30:47

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Jan 2004 18:15:15 +0100, na pl.misc.dieta, slawekusun napisał(a):

> [...]
> tłuszczów z duzą ilością węglowodanów , mozna zrezygnowac z tłusczów ale

Mój żołądek buntuje się na kawałek bardziej tłustej karkówki bez chleba,
czy to połączenie tłuszczów z węglowodanami?

pozdrówka
Koko-sanka

8. Data: 2004-01-02 20:20:12

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój żołądek buntuje się na kawałek bardziej tłustej karkówki

mmmmm... DELICJE!!! :)

9. Data: 2004-01-02 20:34:55

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój żołądek buntuje się na kawałek bardziej tłustej karkówki bez chleba,
> czy to połączenie tłuszczów z węglowodanami?

to z czym jesz tą karkówke ??

Slawek

10. Data: 2004-01-03 08:08:05

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 2 Jan 2004 21:34:55 +0100, na pl.misc.dieta, slawek napisał(a):

> to z czym jesz tą karkówke ??
>
> Slawek

no właśnie chodzi o to że nie jem, poza tym akurat za karkówką nie
przepadam ;) natomiast schab ze śliwką jest zupełnie ok ;) no i wiem, wiem
źle robię ale z chlebem go jem... czasem ;)

pozdrówka
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

[MM] surówki
W nowym roku
Usiluje wcelowac w polnoc :)