wkupne i pytanie o sloiki

1. Data: 2003-07-14 08:38:47

Temat: wkupne i pytanie o sloiki
Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

trwa sezon na warzywa, wiec podaje moje ulubione danie - fasolka szparagowa
z mieskiem i cynamonem.

Fasolke szparagowa sparzyc w wrzatku, a w tym czasie pokroic mieso na
kawałki i podsmażyc. Ja robię to danie i z kurczaka i z wieprzowiny.
Usmażone mięso wrzucić do ranka, wsypać smażoną fasolę, zalać bulionem,
dodać mielonego cynamonu (ilość zależna od gustu) i dusić do momentu, aż
mieso będzie miękkkie. W tym czasie fasolka szparagowa powinna sie
"rozwalic" i konsystencja tej potrawy robi się przez to bardzo gęsta. Na
koniec dodać koncentratu pomidorowego.
Ta potrawa to taki bigos tylko, ze z fasolki szparagowej.

I pytanko:
mam małą lodówkę i bardzo mały zamrażalnik, i niestety nie mogą zamrozić
sobie żadnych warzyw. Pomyślałam o zrobieniu takich "sosów warzywnych" w
stylu uncle ben's i przechowaniu ich do zimy w słoikach. Czy moglibyśyście
mi pomóc i podać przepisy. Lubię wszystkie warzywa, także wszelkimi
mieszankami jestem zainteresowana. I jeszcze jedno pytanie - jak najlepiej
przygotować takie słoiki na zimę - 2 razy zagotowac moze?

Pozdrawiam
Haszka

1. Data: 2003-07-14 17:13:37

Temat: Re: wkupne i pytanie o sloiki
Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pasteryzujemy w zależności od zawartości,nawet niektore przetwory nie
pasteryzuję, tylko odwracam słoiki

Kompot z czarnych pożeczek
ground beef
smazona cukinia z serem [p]