włóczniak

1. Data: 2003-06-25 18:25:48

Temat: włóczniak
Od: "Cassiel" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest i czy samo zamrozenie pomoze sie tego pozbyc?

Cassiel

2. Data: 2003-06-25 19:34:14

Temat: Re: włóczniak
Od: "cosmo" <k...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

chyba chodzi ci o wlokniak ?
mrozenie powinno pomoc choc mniej bolesne jest na pewno usuniecie go laserem
oczywiscie zalezy to tez od okolicy w ktorej sie znajduje :)

cosmo

3. Data: 2003-06-25 20:03:54

Temat: Re: włókniak
Od: "Cassiel" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cosmo" <k...@c...com> napisał w wiadomości

> chyba chodzi ci o wlokniak ?
> mrozenie powinno pomoc choc mniej bolesne jest na pewno usuniecie go
laserem
bardzo bolesne to mrozenie?

> oczywiscie zalezy to tez od okolicy w ktorej sie znajduje :)
szyja

Cassiel

4. Data: 2003-06-25 22:52:44

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Wed, 25 Jun 2003 21:34:14 +0200 *cosmo* napisał/a:

> chyba chodzi ci o wlokniak ?
> mrozenie powinno pomoc choc mniej bolesne jest na pewno usuniecie go laserem
> oczywiscie zalezy to tez od okolicy w ktorej sie znajduje :)

Czy po takich zabiegach zostaje blizna?(np.na nodze).

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

5. Data: 2003-06-26 06:16:39

Od: "cosmo" <k...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

zalezy jak wielki jest ten wlokniak...
jesli jest to "malenstwo" to niezostaje nic, jesli jest to srednica kilka cm
to trzeba sie z tym liczyc... no i bliznowacenie bardziej powiazane jest z
mrozeniem zmiany niz z laserem

cosmo

6. Data: 2003-06-26 07:55:14

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Czy po takich zabiegach zostaje blizna?(np.na nodze).

Przez jakis czas zostaje rozowa kropka, ktora z czasem znika.

7. Data: 2003-06-26 12:14:33

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Thu, 26 Jun 2003 09:55:14 +0200 *Anka Łazowska*
napisał/a:

> Przez jakis czas zostaje rozowa kropka, ktora z czasem znika.

Mnie została właśnie taka kropka,a raczej trochę większa:kropa, na
udzie.(Kiedyś wypaliłam sobie włókniaka lapisem).

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

8. Data: 2003-06-27 09:56:51

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:
> Tak się złożyło, że Thu, 26 Jun 2003 09:55:14 +0200 *Anka Łazowska*

> Mnie została właśnie taka kropka,a raczej trochę większa:kropa, na
> udzie.(Kiedyś wypaliłam sobie włókniaka lapisem).

Pewnie zalezy, jak duza jest to "kropka". Moja miala tak mnej wiecej
20mm - wlokniaka usuwalam w zeszlym roku w czerwcu metoda "tradycyjna".
W lutym juz prawie calkiem znikla a teraz nie ma po niej sladu.

głośna muzyka-ból ucha
Jak rozmawiać z anorektyczką!?
więzłozrost
PUBLIKACJE POMOCY !!