oxaliplatyna

1. Data: 2003-06-25 18:28:28

Temat: oxaliplatyna
Od: SKAVI <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy wiecie cos na temat oxaliplatyny? Tzn. konkretnie czy mozna ja kupic
w Polsce a jesli nie to gdzie? Moj kumpel potrzebuje tego.

2. Data: 2003-06-28 00:01:35

Temat: Re: oxaliplatyna
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Czy wiecie cos na temat oxaliplatyny? Tzn. konkretnie czy mozna ja kupic
> w Polsce a jesli nie to gdzie? Moj kumpel potrzebuje tego.

Czesc!
Polska nazwa tego leku to Eloxatin, jest to tzw. cytostatyk czyli lek
przeciwnowotworowy, stosowany w zaawansowanych rakach jelita grubego.
Podejrzewam, ze jest dopuszczony tylko do lecznictwa szpitalnego. Sprobuj
nawiazac kontakt z Klinika Nowotworow Jelita Grubego w Warszawie przy Centrum
Onkologii Instytucie im Marii Sklodowskiej Curie www.coi.waw.pl/klinika7.html#.
Oni sie tym wlasnie zajmuja, jesli nie maja leku, to pewnie wiedza jak do niego
dotrzec.Trzymam kciuki!

włóczniak
głośna muzyka-ból ucha
Jak rozmawiać z anorektyczką!?