nadżerka

1. Data: 2003-06-25 19:00:02

Temat: nadżerka
Od: "anko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Mam pytanko, od czego powstaje nadżerka i jakim sposobem najlepiej ją
leczyć.. słyszałam różne sugestie i sama nie wiem. Jak byłam u kilku lekarzy
to kazdy mówił coś innego ale juz nie pamietam bo to było dawno ale teraz
chciałabym sie wziąć za to i wyleczyc.. Moze dziewczyny podzielicie się
swoimi doświadczeniami z tego zakresu ..
z góry wielkie dzieki

P.s
cytologie -2 lata temu przed współżyciem- miałam II grupe, czy sex ma
jakieś znaczenie przy tym schorzeniu ?

2. Data: 2003-06-25 20:02:07

Temat: Re: nadżerka
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anko" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chciałabym sie wziąć za to i wyleczyc.. Moze dziewczyny podzielicie się
> swoimi doświadczeniami z tego zakresu ..

W sierpniu wybieram sie na zamrazanie ,ponoc to skuteczna metoda.Nie ukrywam
ze mam cykora :/
Leczenie globulkami nic nie pomoglo :(
Ja tez mam II grupe cytologii.

Pozdrawiam.Magda

3. Data: 2003-06-25 20:48:24

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałabym sie wziąć za to i wyleczyc.. Moze dziewczyny podzielicie się
> swoimi doświadczeniami z tego zakresu ..

Nie daj sobie tylko wypalać tej nadżerki jeśli jeszcze nie rodziłaś -
zdarzają się tacy cudotwórcy niestety, dla których to jedyna i bezdyskusyjna
metoda leczenia :-/ Najlepiej iść prywatnie, do jakiegoś zaufanego lekarza -
wtedy nie ma się czego bać :-)
A skąd się ustrojstwo bierze to nie mam pojęcia... Ale ponoć zamrażanie to
najskuteczniejsza metoda leczenia.
Pozdr :-)
Ula

4. Data: 2003-06-28 16:31:40

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy nie ma się czego bać :-)
> A skąd się ustrojstwo bierze to nie mam pojęcia... Ale ponoć zamrażanie to

Jakis czas temu rowniez mialam nadzerke i III grupe cytologii. Pozbylam sie
jej poprzez wypalanie. Stad moje pytanie: dlaczego uwazasz, ze "wypalanka"
jest zla/szkodliwa..???
Monia

5. Data: 2003-06-30 22:11:38

Od: "Amelka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z góry wielkie dzieki
>
> P.s
> cytologie -2 lata temu przed współżyciem- miałam II grupe, czy sex ma

Też kiedyś miałam tą przypadłość. Mam bardzo dobrego homeopatę i
dzięki niemu pozbyłam się całkowicie nadżerki bez wypalania i innych
historii. Tak więc polecam Ci znalezienie dobrego homeopaty, chyba, że
jesteś z Łodzi to podam Ci namiary na mojego homeopatę.
Pozdrawiam
Amelka

6. Data: 2003-07-01 09:56:28

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z góry wielkie dzieki
>
> P.s
> cytologie -2 lata temu przed współżyciem- miałam II grupe, czy sex ma

witam!nadzerka jest powierzchmiowym ubytkiem powstalym na szyjce macicy.z
najnowszych metod i najbardziej skutecznych usuwania nadzerki jest wlasnie
zamrazanie cieklym azotem tzw kriokoagulacja.jest to zabieg bolesny,choc nie
jest niedowytrzymania:)charakteryzuje sie niestety dlugim czasem leczenia(ok 1
miesiaca-nastepuje zluszczanie sie martwych komorek,w tym czasie nalezy
zrezygnowac ze wspolzycia).zycze powodzenia wiec,glowa do gory:)

7. Data: 2003-07-03 20:22:21

Temat: Odp: nadżerka
Od: "Japak" <8...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bdkfti$ang$...@n...onet.pl...

> [...]
sie
> jej poprzez wypalanie. Stad moje pytanie: dlaczego uwazasz, ze "wypalanka"

Nie jestem laska, ale niedawno (miesiąc temu) moja siorka miała leczoną
nadżerke właśnie poprzez zamrażanie.
Podobno wcale nie boli, więc się nie cykaj ;)
Czytałem kiedyś FAQ jakiegoś dobrego gina, niestety adresu strony nie
pamiętam. Tysiące pytań i odpowiedzi, średnio co trzecia dotyczyła nadżery.
Nie pamietam już dlaczego, ale ów lekarz pisał, że wypalanie to ostateczność
a już napewno nie wchodzi w gre gdy masz zamiar w przyszłości rodzić.
Zamrażanie jest znacznie bardziej pożądane, więc jeśli Twój "gin" będzie
chciał wypalać lepiej skonsultuj sie jeszcze z innym lekarzem.
A'propos konsultacji... przypomniała mi sie pewna historyjka. Jakieś 10 lat
temu siorka (miała może z 13 lat) poszła do gina z jakimś problemem a ten od
razu kierował ją na jakiś zabieg polegający na wycięciu czegoś tam - nie
pamiętam czego, w każdym razie po tym zabiegu mogłaby zapomnieć o
macieżyństwie. Na szczęscie moja matka nie jest tak naiwna, żeby wierzyć we
wszystko co lekarz powie i poszła z nią do innego lekarza - prywatnie.
Okazało się, że to nic takiego, samo przejdzie. No i przeszło po klku
dniach.
Mądry pan doktorek pozostawiłby ją kaleką do końca życia.
To tak na marginesie o umiejętnościach niektórych lekarzy "specjalistów".
Pzdr.

8. Data: 2003-07-23 01:39:28

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

dnia 1 Jul 2003 11:56:28 +0200, a...@o...pl wyskrobal sobie:

> [...]
>zamrazanie cieklym azotem tzw kriokoagulacja.jest to zabieg bolesny,choc nie

polecam poczytac jeszcze o takiej metodzie leczenia jak laser -
niebolesna i bardzo krotki okres gojenia (ok. tygodnia)

niestety malo gabinetow ma laser do tego typu zabiegow - ale warto
poszukac

9. Data: 2003-10-06 10:36:33

Od: "zouzetka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Pozbylam sie
> jej poprzez wypalanie. Stad moje pytanie: dlaczego uwazasz, ze

Moze troche za pozno odpowiadam ale moze sie komus przyda, otoz
wypalenie powoduje zweglenie i w konsekwencji odpadniecie tego
"kawalka" szyjki macicy. Skutkiem tego szyjka po prostu sie skraca.
Nawet nie posiadajac wiedzy medycznej latwo ocenic czy jest to
szkodliwe, czy nie :) Zamrozona nadzerka rowniez staje sie martwa
tkanka, ale nie odpada
zouzetka

oxaliplatyna
włóczniak