włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?

41. Data: 2003-05-06 06:16:50

Temat: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" napisała ...

> Miała wszystko na miejscu i w odpowiednich proporcjach.
> Była czarną brunetką z czarnymi oczami (i dlatego pewnie te włoski).

Niekoniecznie dlatego.
Może to mieć też związek z wysokim poziomem testosteronu
(tzn. górne granice normy dla kobiet).
A to akurat ma swoje zalety. :-))))))

Pozdrawiam !
Mała Mi

42. Data: 2003-05-06 06:24:33

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mała Mi" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Niekoniecznie dlatego.
> Może to mieć też związek z wysokim poziomem testosteronu
> (tzn. górne granice normy dla kobiet).
> A to akurat ma swoje zalety. :-))))))

Temperament ? ;)))
--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

43. Data: 2003-05-06 06:48:41

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" napisał ...

> Temperament ? ;)))

Yhm. :-)))))

Mała Mi

44. Data: 2003-05-06 06:57:39

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Yhm. :-)))))

hmmm... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ech... trzeba wracać do pracy ;)

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

45. Data: 2003-05-06 06:58:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003, Mała Mi wrote:

> (tzn. górne granice normy dla kobiet).
> A to akurat ma swoje zalety. :-))))))

ma, napewno ma!!!
:-))

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

46. Data: 2003-05-06 10:19:07

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zależy jaki jest ten poziom hormonów.Jak w normie,to wiadomo,że lekarz
> nie zaleci kobiecie proszków regulujących tą przypadłość.

Kaju, czy moglabys przestac...robic z siebie posmiewisko??????
Przepraszam za posta, ale po przeczytaniu paru wypowiedzi, tudziez
nomenklatury "medycznej" stosowanej przez ww. kolezanke tudziez jej
porad w wielu kwestiach, dochodze do wniosku ze lepiej dla
odwiedzajacych te liste byloby, azeby Kaja przestala zabierac glos.
A proszek to jest do prania. To tak na przyszlosc...

Anka

47. Data: 2003-05-06 11:03:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003, Mariusz Brzozowski wrote:

> Nie każę mu tego lubić. Sugeruję tylko, że można. Jeśli mu to przeszkadza,
> to niech usuwają.

widze, ze dyskusja wrze i zakresla co raz wieksze kolo - tylko
jakos merytorycznie i na temat to nikt nie potrafil sensownie
czegos powiedziec - czyli doradzic pytajacej. Proponuje
wiec zakonczyc :-)>

P.

48. Data: 2003-05-06 12:46:56

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Tue, 6 May 2003 02:11:19 +0200, Kaja
<k...@B...poczta.onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Ale mimo wszystko depilujesz i dbasz o swój wygląd.Chcesz ładnie wyglądać
>:-)

Jakos pominelas milczeniem fakt ze wloski jednak moga stale odrastac
mimo regularnego, od lat - wyrywania, a Twoim glownym zarzutem do
dziewczyny bylo przeciez to ze gdyby o siebie dbala to juz dawno by je
sobie powyrywala i juz by ich nie bylo.

>To zależy jaki jest ten poziom hormonów.Jak w normie,to wiadomo,że lekarz
>nie zaleci kobiecie proszków regulujących tą przypadłość.

Dziewczyno - jaka przypadlosc?? Kilka wloskow na biuscie?? Mi kilka
ciemnych wloskow rosnie tuz nad zgieciem kolana, z tylu nog. Czy to
tez kwalifikuje sie do wizyty u endokrynologa?? W sumie to nie powinno
ich tam byc. Mam tez jeden wlosek wlasnie na biuscie. Chyba sie
zalamie ;)

Chyba jakos nie dopuszczasz do siebie mozliwosci ze istnieje wiele
typow urody i w niektorych kilka ciemnych wloskow tu i owdzie jest
zupelnie naturalne. Zauwaz ze nawet Ty jestes cala porosnieta wloskami
- tyle ze jasnymi. Gdybys miala urode hiszpanska - spora czesc tych
jasnych wloskow bylaby ciemna i grubsza i jest to zupelnie naturalne.
Niektore modelki depiluja sobie nie tylko nogi - ale rowniez rece,
uwazajac ze wloski na rekach sa nieestetyczne i zadbana kobieta musi
miec je gladziutkie i bez sladu owlosienia. No coz - czasem ludzie
popadaja w przesade i skrajnosci. Odchudzanie sie juz nie wystarcza do
osiagniecia "idealu pieknej kobiety" - wiec mozna zabrac sie za inne
rzeczy.

Dla mnie piekna kobieta jest osoba ktora czuje sie atrakcyjna i tyle.
Jesli ma ciemne wloski na rekach i jej to nie przeszkadza - to
swietnie. Dla mnie jest ona znacznie bardziej atrakcyjna (pod wzgledem
estetycznym oczywiscie) nawet w zwyklych dzinsach i powyciaganej
koszulce niz panienka ktora z obledem w oku tropi kazdy wlosek by go
usunac - bo jak tego nie zrobi to bedzie czula sie jak flejtuch. Mi
zachowanie tej drugiej bardziej podpada pod obsesje i z dbaniem o
siebie ma niewiele wspolnego.
Lubie ludzi ktorzy oczywiscie - dbaja o siebie, ale nie popadaja w
przesade i lubia siebie takimi jakimi sa.

Jesli dla Ciebie kilka wloskow na biuscie kobiety to juz powod do
wyzywania jej od flejtuchow - to uwazam ze masz wielki problem z sama
soba raczej. Tylko szkoda ze jakiejs dziewczynie sie oberwalo.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

49. Data: 2003-05-06 15:45:09

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Jest to objaw zaburzen hormonalnych, da sie z tym zyc, a po pomoc mozna sie
>zglosic do endokrynologa, ostatecznie do ginekologa . Pozdrawiam

Wbrew temu, co niektorzy sugeruja, ja bym potraktowala sprawe powaznie: np.
nadmierne owlosienie + problemy z miesiaczkowaniem moga wskazywac na pco.
nie wiemy, czy kobieta, o ktora chodzi, ma takie.

A jesli to rzeczywiscie TYLKO kilka wloskow na sutkach, to ja bym sie
zdecydowala na depilacje laserowa - to nie bedzie wbrew pozorom duzo
kosztowalo.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

50. Data: 2003-05-06 18:10:10

Temat: Re: Re: włoski wkoło sutków - co z tym zrobić?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 May 2003, Dunia wrote:

> A jesli to rzeczywiscie TYLKO kilka wloskow na sutkach, to ja bym sie
> zdecydowala na depilacje laserowa - to nie bedzie wbrew pozorom duzo
> kosztowalo.

to samo odpowiedzial mi doswiadczony dermatolog specjalizujacy
sie w kosmetologii przy czym z uwagi na to ze jest to czule
miejsce depilacje powinien robic dermatolog a nie kosmetyczka.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz