woda w sercu

1. Data: 2002-01-11 06:25:47

Temat: woda w sercu
Od: "esetka" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama w lipcu miała operację by-passów.Wczoraj była po raz kojejny na
kontroli i USG wykazało, że ma wodę w sercu.Od dzisiaj ma brać serię 10
zastrzyków i po niej zgłosić się do kardiologa. W ostatnim czasie bardzo źle
się czuła, cały czas było jej niedobrze. Czy to mogło być spowodowane tą
dolegliwością? Jeżeli ktoś miał do czynienia np. w rodzinie z by-passami,
proszę o informację, jak przebiegała rehabilitacja, czy woda w sercu
również była problemem (podobno jest to bardzo częsta dolegliwość) i jak się
czuje osoba chora .

2. Data: 2002-01-13 19:55:07

Temat: Re: woda w sercu
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> również była problemem (podobno jest to bardzo częsta dolegliwość) i jak się

moge sluzyc przypadkiem mojego teścia. 5 lat temu zawal, 3.5 roku temu - by-
pass'y. po operacji pol roku rehabilitacji plus 'wracanie do zycia' :-) -
potem - powrot do swojego najwiekszego hobby - nart. stan obecny - w czwartek
bylismy na Jaworzynie Krynickiej - 5 razy zjazd z glownej trasy (razem ok.
13 km w dol :-) - dzisiaj (niedziela) bylismy na gorce niedaleko naszego
miasta - tez pojedzilismy setnie, do tego tesc - byly instruktor uczyl
podstaw jady na nartach moich siostrzencow ;-)). ubocznych skutkow tego
hobby ,oprocz wyraznego zadowolenia na twarzy, nie zauywazylem ...

a tak na marginesie - moze nie woda w sercu, tylko np w worku osierdziowym,
jakis wysiek czy cos podobnego?

glisty i owsiki
Operacja wzroku
Zielona herbata
Intubacja
Choroba Schonleina - Henocha. Proszę o pomoc