wok fackelmann

1. Data: 2006-09-24 09:51:55

Temat: wok fackelmann
Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki zeliwny, jest w makro za jakies 70 zl, warto kupic? moze ktos ma i
podzieli sie wrazeniami :)
dziekuje i pozdrawiam
t.

2. Data: 2006-09-24 13:10:40

Temat: Re: wok fackelmann
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomolek wrote:
> Taki zeliwny, jest w makro za jakies 70 zl, warto kupic? moze ktos ma
> i podzieli sie wrazeniami :)
> dziekuje i pozdrawiam
===
Woka nie znam, ale inne ich produkty (korkociągi, otwieracze do konserw,
różna drobnica kuchenna, a nawet wykałaczki) są do niczego. Ładnie
wyglądają, są niedrogie, lecz jakościowo to tandeta. Dostałem kiedyś taki
zestaw w prezencie imieninowym od znajomego skąpca. Po paru miesiącach
wszystko się rozsypało lub w ogóle nie spełniało swojej funkcji.

waldek
===

3. Data: 2006-09-24 13:27:41

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ef6082$k1a$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> ===
> Woka nie znam, ale inne ich produkty (korkociągi, otwieracze do konserw,
> różna drobnica kuchenna, a nawet wykałaczki) są do niczego.

Nawet wykałaczki? Przepraszam, kiedyś ich używałem i wydają się
niegorsze od innych.

Władysław

4. Data: 2006-09-24 13:44:16

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Nawet wykałaczki? Przepraszam, kiedyś ich używałem i wydają się
> niegorsze od innych.

widac dostal uzywane ;p

5. Data: 2006-09-24 15:40:55

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Nawet wykałaczki? Przepraszam, kiedyś ich używałem i wydają się
> niegorsze od innych.
===
Jak dla mnie są stanowczo za grube i za szybko rozmiękają. Używam cieńszych
i twardszych.

waldek
===

6. Data: 2006-09-24 16:15:19

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ef691q$kgg$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> ===
> Jak dla mnie są stanowczo za grube i za szybko rozmiękają.

Widocznie zbyt długo grzebies w zębach,

Władysław

7. Data: 2006-09-24 17:25:13

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Widocznie zbyt długo grzebies w zębach,
===
Nos dla tabakiery?

waldek
===

8. Data: 2006-09-24 23:13:04

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):
> [...]
> różna drobnica kuchenna, a nawet wykałaczki) są do niczego. Ładnie
> wyglądają, są niedrogie, lecz jakościowo to tandeta.

Zgadzam się o d... rozbić taki sprzęt. Ja miałam tzepaczkę
rózgową i tak naprawdę ani razu z niej nie skorzystałam bo
podczas pierwszej próby rączka została mi w dłoni

R@blinka

9. Data: 2006-09-25 05:12:08

Od: "abacus" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomolek napisał(a):
> Taki zeliwny, jest w makro za jakies 70 zl, warto kupic? moze ktos ma i
> podzieli sie wrazeniami :)
> dziekuje i pozdrawiam
> t.

Podejrzewam,ze zeliwo ma za duza pojemnosc cieplna zeby to działalo.
Prawdopodobnie taki wok sie nie rozgrzeje do odpowiedniej temperatury,
chybaze ma sie palnik o odpowiednich parametrach, jakie czasmi widac w
programach tv.
Adam

10. Data: 2006-09-27 19:21:45

Od: Piotr 'piter' Hlawski <phlawski@cut_this_crap.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

tomolek wrote:

> Taki zeliwny, jest w makro za jakies 70 zl, warto kupic?

IMHO nie. Najlepszy wok to taki, który jest wykonany ze stali węglowej.
Nagrzewa się szybko i równomiernie, a o to właśnie chodzi w przygotowaniu
potraw na woku.

--
.:: Piter // phlawski$gmail,com // gg: 4534287 ::.
Chuck Norris używa lampki nocnej. Nie dlatego, że Chuck Norris boi się

Pryskający olej
za słone kiszone ogórki
KWAS Z BURAKOW
przyszedł czas na barszcz czerwony- kiszenie
Powidła śliwkowe